2013. január 19., szombat

I.kötet. 9.fejezet~Minden olyan mint régen.Vagy mégsem?

VIKI SZEMSZÖGE:
Már 2 hete, hogy Petra nincs velünk.Addig Én és Harry elég sok dolgon túlestünk. Engem twitteren több ezren kezdtek el követni és jöttek a megjegyzések rám.Írták,hogy ˝Dejó Harold becsajozott -.-˝ volt aki kedveset írt ˝Nekem nagyon szimpítikus a barátnője.Kedvesnek tűnik.˝ és volt olyan amitől sírás keringetett: ˝Csak találkozzak azzal a k**vával kitépem az összes haját.Harry babe az enyém.˝ Persze Harry-t sem hagyták békén.A kedélyek még most sem nagyon csillapodnak bár kevesebbszer kapok fenyegetőző üzenetet.Még a múlt héten meghívták a fiúkat egy műsorba.Gondoltam magamba,hogy nagyon jó egész nap egyedül leszek.De Niall kitalálta,hogy mennyek velük és majd nézem őket kintről.Beleegyeztem véglis nem akartaszét unni a fejem >.< Már a show napja volt. Reggel egy koptatott rövid farmer short-ot vettem fel egy félvállas fehér pólóval amin egy rózsa volt. Hajamat begöndörítettem.Nem is inkább csak hullámosra csináltam Némi teljesen alap sminket raktam fel.A fiúk is elkészültek majd elindultunk.Érkezésünk után szinte rögtön kezdtek.Azt tudni kell,hogy ez alap vetően 2 órás volt.Ilyen külön kiadásnak is lehet mondani.Már az utolsó 10 percben voltunk benne amikor ott áltam és egyszer csak valaki odaugrott mellém én meg majd szívrohamot kaptam tőle.Elsem hittem, hogy Ő az.Ilyedtembe fel is sikítottam.Azt hittem képzelődök.Hiszen Petrát hazavitték Magyarországra. Akkor most, hogy kerül ide?De mire feleszméltem már a nyakamba ugrott.Jajj istenem de rég nem láttam.Jó volt,hogy újra velunk van. De vissza engedték?Nem hiszem.De még a fiúk sem tudják, hogy itt van.Gyorsan félre húztam beszélni vele.Tiszta egyszerűséggel elmondta,hogy megszökött otthonról.Hát az állam az padlót fogott.Egyik percbe még Petra állt előttem meg mintha Liam-lett volna az.Hát gyorsan vége lett a műsornak.A barátnőm meg Rómeója elvonultak beszélni.Nem tudom, hova mehettek,sem azt nem tudtam mit beszélnek, de az az ő dolguk lesz.Én azon kaptam magam, hogy egy könnycsepp végig folyik az arcomon.Az örömtől volt az biztos, de féltem is.Még el kell neki mondani a nagyi végrendeletét, mert a szülei megbeszélték,hogy nem fogják elmondani.Hát ezt is nekem kell.Tudtam,hogy legjobb barátnők vagyunk és majd meg érti.Legalábbis reméltem.Nem tudom, hogy fogja majd fogadni a hírt.Sőt azt sem tudtam milyen körülmények között tálaljam neki.Nekem volt 2 hetem feldolgozni neki meg lesz 2 másodperc.Eléggé gondolataimba mélyedtem mire valaki elém ugrott.Megint megilyedtem.Felnéztem és Zayn volt az.Aggódó tekintete miatt féltem egy kicsit.
-Mi a baj? Miért sírsz? – kérdezte miközben megölelt.
-Semmi.Csak eszembe jutott, hogy fogom elmondani Petrának a dolgokat.
-Szerintem egyszerűen majd mond meg neki.De emiatt ne sírj.Az még nem most lesz. -akkor a többiek nem is látták hogy vissza jött?
-Zayn!Petra itt van.Visszajött.
-Hogy mi? Vissza engedték?
-Nem.Megszökött othonról.-itt egy kicsit ő is gondolkodott.Még mindig ölelt így én törtem meg a ˝csendet˝. – Harry hol van?
-Ott van.Ott ül a fotelba.Oda mész? – kérdezte én meg csak bólogattam.Szép lassan láttam,ahogy Zayn elmegy a büféhez.Én meg oda sétáltam Harry-hez.A könnyeim letöröltem nehogy meglássa.Az egyik pillanatban éreztem,hogy valaki megfogja a derekam és húzni kezdMire észbe kaptam már a drágám ölelt és Én ott ültem az ölében.
-Harold!A szívbajt hoztad rám.Ma mindenki meg akar engem ilyeszteni?-kérdeztem
-Bocsáss meg hercegnőm.De ki az a mindenki?
-Petra majd Zayn most meg Te. Nyugi nem haragszom.- mondtam neki és megpusziltam.
-Petraaa?Petra, hogy kerül ide?Petra nem magyarországon van?? -na jó tényleg nyersen közöltem.Itt elmondtam mindenkinek a sztorit amit tudok.Niall kétszer kérdezett bele.Ez benne volt vagy egy 20 percbe mire Liam meg abarátnőm visszaértek.Petra engem félre rángatott.
-Liam elhívott randizni!!
-Az jóó. És mit fogtok csinálni?
-Elmegyünk piknikezni egy rétre! – mondta barátnőm kicsattanó örömmel.
-És mikor mentek? .kérdeztem már én is is izgatottan mintha Én mennék Harry-vel randizni :)
-Holnap délután! -Remek.Örülök neki, hogy visszajött és Liam-mel is minden rendben lesz.Mivel a műsornak már egy jó órája vége volt mi is távoztunk.Niall még éhes volt na meg Petra is ezért elmentünk a Nando’s-ba.Mondanom nem kell felismertek.A fiúk nem igazán zavartatták magukat leültek egy asztalhoz.Én Harry és Loui közé ültem.NIall rendelt magának 5 gyros-t.Én és Petra is azt rendeltünk de csak egyet.A többiek két nagy adag pizzát.Niall még abból is evett vagy 2 szeletet.A nap további részét együtt töltöttük.A fiúk ma nem aludtak nálunk mondván had beszélgessünk.Igen ezt Zayn mondta.És tudtam mire céloz.De véglis Petrának is tudnia kell az igazságot bár tudom a téma miatt már rögtön szomorú lesz.Szóval ketten voltunk fen a hotelba meg persze Kevin.Mindketten lefürödtünk és felöltöztünk pizsamába.Beültünk a szobájába és beszélgettünk egy fél órát.Egész végig azon gondolkoztam, hogy lehetne a történteket témának felhozni.Jah!Hát simán elkezdek róla beszélni.Meg van oldva.De akkor is kedvesen kéne a sztoryhoz kezdeni.
-Petra tudnánk egy kicsit komolyabb dolgokról is beszélni eg kicsit? -tudtam,hogy örülni fog a lényegnek csak féltem, hogy újra sír amiatt hogy meghalt a nagyija/nagyink. -Na szóval.Aznap mikor vissza utaztunk Téged eltiltottak Liam-től és ezért elrohantál.Ezután szinte rögtön jött egy fekete ruhás ember akinek a kezébe a végrendelet volt.A fiúkat elküldték.Huhhhhh……És az az ember elkezdte olvasni a papíron lévő szöveget.Az állt benne vagyis annyira emlékszem,hogy a nagymamád eltitkolta hogy kér gyermeke született.Az egyik nála maradt a másik pedig az apjánál de ők elváltak.Mármint a nagyszülők.Mind a ketten újra házasodtak.Azt is elmondta hogy hívták a gyerekeit.Az egyik Barbara a másik pedig Krisztina.Itt mindenki rám nézett.Én pedig lesokkoltam.Na szóval ennek az lenne a lényege,hogy az anyukáink testvérek.Azaz mi rokonok vagyunk.Pontosabban unokatestvérek.-fejeztem be mondandómat és láttam rajta, hogy lesokkolt. 3 percig ültünk náma csendben mire felpattan és megölelt.
-Ez csoda!Basszus ez nem lehet igaaz!Beteljesült!! -ordítozta a világnak amit szerintem a ˝szomszédok˝ nem igazán díjaztak.
-Mi a csoda? Mondjad már Petraaaa!
-Mielőtt Londonba jöttünk volna északa láttam egy hulló csillagot és azt kívánatm bárcsak rokonok lehetnénk.És nézd meg beteljesült.-mondta vagy inkább sikítozta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése