2013. január 19., szombat

I.kötet. 7.fejezet~Miért?

-De ki halt meg? -kérdezte Harry. – Vagy most inkább békén hagyjalak?
-Nem dehogy.Jobb lesz ha beszélhetek valakivel.-és vállára hajtottam fejem úgy meséltem tovább.-Ma délelőtt meghalt a mamám.Szívrohamban.Mikor Petrának mondták el és elmesélte nekem pont eszembe jutott, hogy neki is mondták,hogy bármikor bekövetkezhet és akkor gondoltam arra,hogy milyen szerencse mert az én nagyim még él.Hát mostmár nem. -Az is nagyon furcsa,hogy ugyanazon a napon haltak meg a nagymamánk.Ugyan abban.Ez nekem nagyon különös volt.ezeken gondolkodtam magamba.Harry-vel még beszélgettünk,hogy Én visszautazom Magyarországra, de nagyon erősködött,hogy nem hagy magamra.Akárhogy mondtam neki, hogy ebből megint címlap lesz meg,hogy nem léphet csak úgy le nem hagyta a döntését megváltoztatni.Nem bírtam aludni ezért énekelt nekem.Többre nem emlékszem,csak hogy simogató hangját hallom lecsukom a szemeim és mint akit fejbevágtak elaludtam.Tényleg sokat segített az, hogy énekelt nekem,mert meg is nyugodtam hangjától.

*

Reggel még mindig mellettem volt bár hajnali 6-kor nem csodálom,hogy még alszik.Csak én riadtam fel szörnyűséges álmomban.Nem akartam felkelteni Harry-t ezért szép lassan kimásztam az ágyból és kimentem a konyhába kávét készíteni.Már kortyolgattam a forró csészéből a még forróbb kávémat amikor valaki hátulról átkarolt és a fülembe súgta,hogy szép jó reggelt Hercegnöm.Én csak egy szájrapuszit adtam az én ˝Hercegem˝-nek.
-Hogy mondjam el a többieknek?Nem mondhatjuk azt hogy csak úgy hazautazunk.Főleg én nem ilyen szétbőgött fejjel.
-Elsem akarod nekik mondani,hogy meghalt a mamád? Szerintem jobb lenne ha tudnák miért is lépünk le.
-Rendben akkor ha felkeltek mindent elmondok. – Harry csinált nekem egy rögtönzött reggeleit majd elmentünk felöltözni.Idővel rájöttünk,hogy a drágámnak csak a tegnapi ruhája van itt szóval még nagyon sietősen átugrottunk hozzájuk és egy kis táskába raktam neki egy heti ruhát ugyanis addig maradunk otthon.Hát náluk is lehettünk vagy egy és fél órát,mert mire vissza értünk a hotelba már mindenki ébren volt.Mindenki jött oda hozzánk hogy hol voltunk Louis még tippelgetett is. Majd elmondtuk,hogy átszaladtunk hozzájuk Harry-nek ruháért.Igen itt jött a kérdés,hogy minek neki egy heti ruha.
-CSÖND LEGYEN!!!! -elkiáltottam magam,mert mind az öten egyszerre halmoztak el minket kérdésekkel. -Ha csöndbe maradtok akkor elmondom! – mondtam még mindig túl üvöltve őket.Erre mindenki csendbe maradt.Éreztem ahogy átgondolom egy könnycsep végig fut az arcomon amit még sok-sok csepp követett míg szinte már sírtam.megtöröltem szemeim nagy levegőt vettem, össze szedtem a legtöbb erőm és nekiláttam a mondandómnak.-Tegnap este miután lefeküdtünk felhívott az anyám.És közölte,hogy a nagymamám tegnap délelőtt szívrohamban meghalt.És Harry – itt már végleg nem bírtam sírtam ahogy tudtam.Harry szorosan megölelt majd  szaggatottan folytattam. – Harry-vel az éjszaka megbeszéltük,hogy ma vissza utazunk Magyarországra.Már a jegyeket is lefoglaltuk.Délelőtt 10-kor indul a repülőnk. – sikeresen végig mondtam és mindenki csak tátott szájjal bámult.Ettől megilyedtem,hogy haragszanak rám és berohantam a szobámba és kulcsra zártam az ajtót.Összepakoltam egy táskába.Még csak háromnegyed nyolc volt így lezuhanyoztam megmostam a hajam amit megszárítottam simán.Most nem vasaltam ki.Természetesen hagytam.Tettem fel egy kis sminket azt is csak azért,hogy ne látszódjon a karikás szemem amit még szét is sírtam.Kilencre végeztem mindennel.Kiléptem a szobámból de nem hallottam semmit.Kimentem a nappaliba és ott ült a kanapén mindenki és csak ledobtam a táskám és bementem a konyhába kávézni egyet.Petra jött is utánam majd megölelt.Csak azt mondtam neki,hogy sajnálom.Ezt mondogattam majd mondta,hogy ez nem az én hibám,hogy meghalt a mamám pont akkor mint az övé.Visszamentünk a nappaliba ahol a többiek még mindig csendben ültek.Támadt egy ötletem.
-Srácok mi lenne ha mindannyian mennénk? Együtt.Értitek? Mind a heten visszamegyünk Magyarországra.
-Szerintem jó lenne. – erősködött Louis – Úgy is kicsi koromba voltam ott utoljára.És úgy néz ki koncertre sem megyünk oda. – Erre mindenki bólogatni kezdett.Ezt is megbeszéltük de már el is indultunk a reptérre.A fiúknak rögtön adtak repjegyet ami meglepő de mivel híresek ez nem volt gond.Még időben felszálltunk a gépre és szinte rögtön indult is.az ülésrend így volt: Harry és Én,Zayn és Louis,Liam és Petra végül Niall egy kínai család mellett.Két óráig repültünk mikor leszállt a gép.Már csak mi voltunk fenn,de mire kiléptünk a repülőből rajongók ezrei meg egy csomó fotós,riporter volt ott.Mindenki a fiúkat kérdezgette.Én meg azt sem tudtam,hogy jöttek rá,hogy a One Direction Magyarországra jön.Harry fogta a kezem és mi mentünk elől.Mögöttünk a barátnőm és a ˝Rómeó˝.A többieket meg nem is figyeltem.Nagy nehezen kijutottunk de még a csomagokért el kell menni.Ott egy magyar híradós riporter szaladt hozzánk aki kérdezgetett minket is meg a fiúkat is.Ennek az egy embernek válaszoltak.Ő még úgy ahogy tudott angolul is.Éreztem,hogy ennek nem lesz jó vége mert már a kamerások is ott voltak körülöttünk.Ajjaj.Innen egy óra alatt szabadultunk el és bepattantunk egy kisbuszba.Igen egy kisbuszba, mert taxiba nem fértünk volna el.Az út közben ami nem mellesleg megint egy és fél órás volt Louis feltette a kérdést, hogy hol van Kevin.Hát a hotelba.Gondoltam magamba de leesett, hogy etetni is kéne.Így hát felhívtuk Fill-t hogy adja le a portára és ott vigyázzanak rá.Még ez is nehezére eset…nem hiszem el,hogy ekkora madár undora van.Az egész utat végig beszéltük persze angolul,mert a fiúk nem tudnak magyarul kivéve Louis anniyt,hogy:Köszönöm,szép. Itt be is fejeződött magyar nyelv tudása.Hát lassan,de biztosan oda értünk a korháthoz.Én és Petra odarohantunk a biztonsági őrhöz megkérdezni hol van a patológia.El mondta sőt végig kísért az úton.Mire odaértünk már messziről láttuk szüleinket.Nem is tűntek meglepettnek.Én először anyukámat(Barbara) öleltem meg szorosan majd apukám(Tamás).Majd mentem legjobb barátnőm szüleit is köszönteni először Balázst majd Krisztit öleltem meg.Egy öt perc után esett le, hogy nem is csodálkoznak,hogy itt vagyunk.


-Anya!Apa!Meg sem lepődtök,hogy itt vagyunk? -kérdeztem szüleimet. -Tudtuk,hogy jöttök.Sőt az egész ország tudja, hogy hazajöttetek. -magyarázott apa
-Mi?De,hogy? -és leesett.
-Láttuk a Tv-ben.Alig értetek ide pá órája de már 3 adás lement azzal,hogy az One Direction Magyarországon van 2 lánnyal.-adott magyarázatot Kriszti Petra anyukája.
-Tényleg!-kapott a fejéhez barátnőm. – Még be sem mutattuk őket. Ő itt Liam a barátom.Ő itt Harry a Viki barátja.A szőke hajú az Niall.Aki itt áll Viki mellett az Zayn és itt van Louis. -mondta végig a listát.Ezek után ezt még egyzser elmondtuk angolul,hogy értsék a fiúk is.Ők is külön-külön bemutatkoztak mindenkinek.
-Kicsim beszélnünk kell!-mondták szülei.
-Mondjátok.-válaszolt Petra
-Többet nem találkozhatsz ezekkel a fiúkkal.Megtiltjuk!!
-Mivan????
-Eltiltunk tőlük és holnap visszajössz Londonból. -én itt teljesen lesokkoltam.Eltiltják Petrát a barátainktól….eltiltják a barátjától.Ezt nem tehetik meg..és még haza is kell jönnie a nyár első felében.
-MIÉRT???MIÉRT KELL EZT VELEM TENNI? VÉGRE VALAHÁRA TISZTA SZÍVBŐL SZERET VALAKI ÉS TI AZT IS TÖNKRE TESZITEK!MIÉRT??? -tört ki sírásban legjobb barátnőm
-Kicsim ezt mi már eldöntöttük.- Petrának sem kellett több sírva elrohant Liam pedig utána.Barátnőm ˝Rómeója˝ igaz egy szót sem értett mert mindezt magyarul beszélték meg de látta rajta hogy sír és így szaladt utánna.Szülei is megpróbáltak utána menni de addigra jött egy orvos egy fekete ruhás emberrel akinek kezébe papír volt.
-Jó napot.Szeretném megkérni önöket,hogy foglaljanak helyet. -Én Harry mellé ültem másik oldalamra pedig anyukám.Én is sírtam de most a mamám miatt.-A kezemben az elhunyt Magdi mama végrendeletét láthatják.Egészen meglepő dolgokat fognak hallani.Egy kérdésem lenne.A jelen lévők közül mindenki hallhatja?
-NEM! Az a négy fiú nem hallhatja! Nem tartoznak a családunkhoz. -Mondta Balázs
-Még kérem a fiúkat, hogy fáradjanak el. -közölte az a fekte ruhás ember.Elmagyaráztam ezt angolul a fiúknak is hogy értsék,majd bólintottak és kimentek addig kávézni,majd folyatatta. – A Magdi mama végrendeletében a következő található. „Azt mindenkinek tudni kell,hogy előző házasságomból két gyermekem született.Barbara és Krisztina.Születésük után én elváltam akkori férjemtől és összeházasodtam Bill-el.A volt férjem szintén új házasságba lépett.Így az egyik gyermek nálam a másik pedig nála maradt.Ezt egyikünk sem mondta el soha a gyerekeknek.Ezt csak most halálom után tudjátok meg.Ez annyit jelent, hogy Barbikám és Krisztikém testvérek.A ti gyermekeitek pedig unakotestvérek.”
Ennyire emlékszem az egész beszédből,mert akkor leesett.Furcsálltam is,hogy Petra meg az Én mamám is ugyanakkor ugyan abban halt meg.De akkor az én anyukám és az ő anyukája testvérek.Akkor mi…rokonok vagyunk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése