2013. január 19., szombat

I.kötet. 6.fejezet~Aggodalmak

Én ma este már jártam kórházban is. Hogy miért? Hat amikor vége lett a díjátadónak Harry mondta Vikinek, hogy menjenek ki kézen fogva.Kaptak is rendesen gyilkos pillantást, amit Viki nem igazán bírt, ezért összeesett.Hívtuk a mentőket, akik azt mondták, hogy beviszik egy vizsgálatra, ami alatt Harry végig bent volt.Hát igen. Ezt kb. tízezer rajongó és rengeteg lesifotós szeme láttára Én a vizsgálatok alatt kint vártam a többiekkel és nagyon ideges voltam.Pont úgy ahogy mindenki. Szerencsére kiderült, hogy csak nem bírta a sok embert és ezért ájult el.Reggelre fel is ébredt és egy utolsó vizsgálat után haza is mehetett.
A hotelba felérve Viki még kicsit gyenge volt, ezért Harry és Louis leültették a kanapéra.
-Biztos, hogy jobban vagy?-érdeklődött a barátja.
-Persze.Holnapra már biztosan minden a régi lesz.
-Tudjátok, még csak egy hónapja vagyunk itt, de már szinte bejártam az egész várost-mondtam.
-Egy helyen még biztosan nem voltál-mondat Niall nevetve, majd egymása néztek és bólintottak
-Tudod, nekünk van egy helyünk, ahol mindig ki tudunk kapcsolódni.Oda még soha nem vittünk el senkit. Szóval készüljetek, mert holnap megyünk fürdeni!!
-De jóóóóó- ordítottunk fel mindketten a barátnőmmel.
-És hogy érted azt, hogy még soha nem vittetek oda senkit?-érdeklődtem.
-Úgy ahogy mondod-mondta mire elmosolyodtam.Ez azért kedves tőlük.
A nap további részében úgy döntöttünk, hogy filmmaratont rendezünk.Megnéztük a Kör-t˙(ól megijesztettek és ezt fel is vették a telefonjukkal),aztán néhány Adam Sandler-es filmet és az Éljsötét árnyékot is. Így nap hamar elment és hát a sok filmtől mindenki nagyon éhes lett, ezért rendeltünk pizzát.Miután mindenki megette a maga részét(Niall többet is) a fiúk mondták, hogy menniük kell,de holnap legyünk pontosan 9-kor lent a szálloda bejáratánál strandcuccal.

*
Reggel pontban 9-kor kint álltunk a szálloda előtt strandcuccal, de a fiúk még nem voltak ott csak 10 perc múlva.


-Ennyit a pontosságról- mondta Viki, aki már szerencsére ki is heverte az ájulását.
-Bocsi, de dugó volt a főúton-mondta Zayn.
-Nos hölgyeim szálljanak be- mutatott Harry a limuzinjukra- Elvisszük önöket a One Direction Parkba.
-Hogy hova?-értetlenkedtem.
-Azt akarta mondani, hogy elviszünk a saját fürdőnkbe-javította ki Niall.
-Jujj, de jóóóóó! Saját fürdőtök van?-kérdeztem miközben beszálltam és egy lesifotós lekapott.Remek, megint a címlapon fogok virítani?
Miután beszálltunk a sofőrük elindult.Harry amataott egy ideig a táskájában aztán előhúzott egy újságot és egyenes Viki felé mutatta.
-Ezt majdnem elfelejtettem-adta át Viki-nek aki döbbenten bámulta a címlapot.Miután feleszmélt átadta nekem és én is annyira lesokkoltam, mint ő. A címlapon ő és Harry vannak, de úgy, hogy Viki a földön, Harry pedig ott van mellette és mentőért kiabál.Igen, éppen próbáljuk elfelejteni az egészet, de ebben nem igazán segítenek a lesifotósok.
-Ez borzasztó!-adtam vissza az újságot Harry-nek.
-Sajnálom, ez miattam van-mondta Harry a barátnőmnek.
-Nem, dehogy!Csak…
-Tudjátok mit?Felejtsük el! Ma csak bulizzunk és szórakozzunk!-vetette fel Louis.
-Oké, igazad van.

Amikor odaértünk szinte leesett az állam.Az a fürdő majdnem akkora volt egy Aqua Park. Azt hittem, csak egy kis magán fürdő maximum két medencével, de ez nem az volt. Volt barlangfürdő, élményfürdő, külön uszoda és egy jacuzzi is.Letelepedtünk és bekentük magunkat naptejjel, majd pedig mindenki ment ahová akart. Én és Liam az élménymedencét választottuk, Viki és Harry a barlangfürdőbe mentek, Louis,Zayn és Niall pedig mentek jacuzzi-zni.
-Megyünk csúszni?-kérdeztem Liam-et a csúszdára mutatva.
-Jó de én leszek gyorsabb-ezzel elkezdett nagyon gyorsan a csúszda felé úszni.Én is elindultam, de persze ő győzött.Amikor én csúsztam ő már rég lent várt és egyenes az ölébe csúsztam, ő pedig megfogott.Amikor egymásra néztünk jobban magához húzott és megcsókolt.Nem tudom hány másodpercig,percig vagy óráig tartott, de én teljesen máshol jártam.


-Tudod, más lányt még soha nem szerettem még ennyire-mondtam mire nekem akkorát dobbant a szívem, hogy attól féltem, hogy meghallja.
-Nem vagy vele egyedül. Én is szeretem magamat-mondtam, mire felnevetett és egy jó nagy adag vizet fröcskölt rám.Ezt én is viszaadtam neki és ebből egy nagy vizicsata lett.Ő győzőtt…
VIKI SZEMSZÖGE:
Harry-vel a barlangfürdőhöz mentünk kicsit elvonulni.Éreztem,hogy még egy kínos beszélgetés vár ránk az ájulásom miatt.Hát a jóslatom be is bizonyosodott.
-Viki.Én tény… -mondt meg mondtam vagy megmondtam?Nem az ő hibája ami történt.De nem képes megemészteni.
-Harry!Ezen nincs mit beszélni.Nem bírtam a hirtelen támadások ezért volt az egész.Ez nem a te hibád és ne is gyötörd magad e miatt! -Míg mondtam a kis szövegem szorosan hozzábújtam és megöleltem.
-De ha nem akarom már az elején felvállalni akkor nem jövünk ki úgy és nem mondanak neked ilyen baromságokat és akkor nem ájultál volna el.Ez min…-megint kezdi a drágaságom.Szócsatába nem szálok vele inkább a legegyszerűbb módon foglalom le.Megcsókoltam.Hosszú szenvedélyes csók volt.Abba is hagyta az önkínzását és visszacsókolt.Már eléggé elfajultak a dolgok.Neki nyomott a medence oldalán és úgy csókolgatott.Lábamat dereka köré fonta és folytatta.De nekem ez már tényleg korai lenne.
-Harry.-próbáltam két csók között elmondani neki.-Harry!Én erre még nem állok készen. – mondtam mire ő adott még egy utolsó csókot és szinte a semmiből lehúzott a víz alá.Alig kaptam levegőt olyan gyorsan történt minden.Így szórakozhattunk még egy fél órát mire megéheztem.


-Harryyyyyy. – sikítoztam mint egy kis plázacica. – Éhes vagyok menjünk enni. – még mindig olyan hangon beszéltem és tartottam a kezem,hogy segítsenkimenni a medencéből.
-Te tiszta zizi vagy. – már éppen be akartam vágni a durcit mikor folytatta. – De én így és ezért szeretlek. -Áhhh hát hogy lehet valaki ilyen imádni valóó?
-Akkor Harold kérem segítsen a medencéből való távozásban.-mondtam még mindig cérnavékony hangon majd felkapott mint a hercegnőket és kivitt.Teljesen a büféig vitt.Ahol már a többiek ott voltak.
-Hercegnő.Megérkeztünk. – mondta Harry olyan fapofával de láttam a szeme alatt,hogy belül kuncog.Olyan érzésem támadt mintha inasom lenne.Kihúzta nekem a széke amire leültem és betolta az asztalhoz.
-Szóval hercegnő??? – nevetett Niall. – A hercegnők mióta büféznek? -kérdezte
-Amióta én azt szeretném tenni. – válaszoltam még mindig azon az irritáló hangon.
-Kisasszony itt a gyros-a fogyassza egészséggel. -ült le mellém Harry majd egy puszit nyomtam az arcára hálám jeléül.Mindenki jóízűen falatozott mikor Petrának megcsörrent a telefonja.
-Halló! Tessék. – mondta boldog és mosolygós arcal de a másodpercek elteltével mosolya elgörbült könnycseppek estek le arcán és kinyomta a telefont köszönés nélkül.Felpattant és elszaladt én meg utána rohantam.Be futott a szaunába ahol külön kulcs is volt de még sikerült bejutnom.Bezártam az ajtót megöleltem leültünk és kezdtem kérdezgetni.
-Petra.Petra nyugi.Mond el mi a probléma és megkönnyebülsz.Mit mondtak?Meg fenyegettek?Petra szólalj már meg.Amit nagy nehezen elmesélt a fenyegetésnél ezerszer rosszabb volt.Én annyira sajnáltam szegénykémet ő pedig csak sírt és sírt.folyton csak azt a szót ismételgette,hogy meghalt,meghalt,most mi lesz,meghalt.Hát igen meghalt az anyai nagymamája szívrohamban.Ekkor ez én mamám is eszembe jutott.Neki is sok tünete volt de az én mamám legalább még él.Már vagy egy órája ülhettünk a forró szaunában mire rávettem,hogy kijöjjön mert ilyen sokáig benn lenni nem egészséges. Mentünk vissza a fiúkhoz és addig is nyugtatgattam Petrát.A fiúk már tűkön ülve várták,hogy visszaérjünk.
-Hol voltatok eddig?Már nagyon aggódtunk.-mondta Zayn.Addigra már Liam ölelgette Petrát és vigasztalta bár még azt sem tudta miért.Mire észbe kaptam már Harry ölében ültem és átkarolt fejét vállamra tette és azt puszilgatta.Nagy nehezen elmondtuk a történteket és,hogy mennyire szerette Petra is.Nem tudtuk,hogy most mi lesz.Megbeszéltük,hogy most inkább menjünk vissza a hotelba.A fiúk nálunk aludtak, hogy nehogy Petrának előjöjjön a síró rohama így többen is nála aludtak hogy ha elkezdene pityeregni rögtön nevettessék is.
Harry szokás szerint nálam aludt de most már végülis járunk szóval lehet.Lefeküdtünk én mellkasára hajtottam fejem cirógatta hajam és egy 5 perc után hirtelen megszólalt a telefonom.A More Than This volt a csengőhangom mire szerelmem elmosolyodott.Anyukám volt az.este 10-kor.Felvettem.
-Szia anya mondjad. -mondtam neki örömmel teljes hangon.
-Szia kicsikém.El kell mondanom valamit.-itt hatásszünet maradt nem mondtam semmit de ő vette a lapot és folytatta. – A mama….szóval a nagyi meghalt. – itt már sírt és én is.
-De-de hogy?Ez nem lehet.Hogy halhatott meg? Kérdeztem suttogva mert féltem a többik meghallják.Épp elég,hogy Harry hallja.
-Ma délelőtt szívrohamot kapott és meghalt.A mentősök már nem tudták megmenteni.Nagyon sajnálom.
-Hát még szép,hogy sajnálod. – teremtettem le anyámat de rájöttem ez nem az ő hibája. – Sajnálom. – ennyit mondtam majd kinyomtam zokogva ültem az ágyon barátom meg meg sem mert szólalni.
-Mi történt kincsem? – kérdezte halk suttogó de simogató hangján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése