2013. január 19., szombat

I.kötet. 5.fejezet~Nagy szerelmek

Reggel elég fáradtan ébredtem, mert egész éjszaka beszélgettünk négyen….Liam, Louis,Niall és én. Zayn hamar elaludt szóval a fiúk nem tudom hogy, de átvitték a saját szobájába.Viszont Vikiről és Harry-ről nem tudtam semmit. Amikor benyitottam ‘Göndörke’ szobájába viszont minden kiderült.Harry és Viki EGYÜTT aludtak!!!!!!
-De édesek -gondoltam magamban, aztán viszont nem bírtam tovább és elkiáltottam magam- ÉBRESZTŐŐŐŐŐ!!!!
Ezután egyből felpattantak, majd szúrós szemmel rám néztek.
-Miért kell órdítani?-kérdezte Viki mérgesen- Nem lehetett volna kicsit halkabban??
-Bocsi, de így buli- mondtam nevetve, de amikor megláttam Harry és a barátnőm tekintét egyből lehervadt a mosoly az arcomról.Miután lelombozták a kedvem, gondoltam szólok nekik, hogy kész a reggeli és csak ezért jöttem.Ezután kimentem és láttam, hogy Naill már nagyon szagolja a rendelt pizzát…..Amúgy nagyon jók vagyunk nem?Pizzát reggelizünk.oké.
-Niall, szerintem inkább menj ki a konyhából- mondtam neki.
-Áááá, nem. Csak megszagoltam- mondta aztán szóltam a többieknek,hogy jöjjenek reggelizni, de már késő volt mert Niall felfalt már egy pizzacikket.
-Most komolyan nehéz lett volna várni?-kérdezte Viki.
-Bocsi, de olyan jó illata volt- válaszolt de addigra már elvettük tőle a maradék pizzát és megettük.
Egy darabig még beszélgettünk, de akkor Liam azt mondta, hogy próbájuk lesz és menniük kell, de előbb hazavisznek. Szóval a szálloda előtt ‘elköszöntem’ tőle, majd intettem mindenkinek és éppen indultam volna fel Vikivel amikor Louis utánunk kiáltott.
-Próba után jöhetek megnézni Kevint?
-Igen,persze-válaszolta neki a barátnőm, aztán felmentünk.
A szobába beérve kicsit lepihentünk és gondolkoztunk, aztán rájöttünk, hogy még nagyon nem is voltunk semmilyen emlékműnél….Pedig rengeteget szerettünk volna megnézni, mint például a Westminster Apátságot vagy a a London Eye-t. Szóval eldöntöttük, hogy mi elmegyünk egy városnézésre ameddig a fiúk próbálnak.Szóltunk Fill-nek aki azt mondta, hogy végre olyan helyekre megyünk amit még ő is élvezni fog.Miért eddig nem élvezte azt, hogy elmentünk vásárolni az Oxford Street-re? Vagy azt sem élvezte amikor elmentünk az állatkereskedésbe???Jó, tudom, hogy nem lány meg nem is fiatal már, de azért kicsit elengedhetné magát.
*
-Hová megyünk először?-kérdezte Fill amikor már beültünk a kocsiba.
-A Trafalgar Téren megnézzük Nelson oszlopát és talán megetetjük a galambokat is.Azután megnézzük a Big Bent és a Parlament épületét kívülről, majd pedig a felülünk a London Eye-ra.ezután megnézzük a Westminster Apátságot és ha a fiúk még mindig nem végeztek akkor elmegyünk a Hyde Park-ba- ismertette Viki a tervünket.
-Rendben hölgyeim- mondta Fill és láthatólag végre örült, hogy nem vásárolni kell vinnie- Ha nem gond akkor én is önökkel tartom, hogy mondjak sok érdekességet.
-Jó de légyszíves ne tömje tele a fejünket évszámokkal- mondtam neki, mert így is örülök, hogy vége a giminek és nem kell többet magolnom.
*
Mindent, de mindent megnéztünk ami a listánkra fel volt mára írva.Lejártuk a lábunkat a Trafalgar Téren, megnéztük a Big Bent és a Parlamentet és felültünk a London Eye-ra is.A kilátás gyönyörű volt.Mindent lehetett látni onnan, még a szállodánkat is!Szerintem még Fill is élvezte, hogy bemutathatja a város műemlékeit.A fiúk ugyan csak délután 6-ra végeztek ,de mindenképpen fel kellett jönniük hozzánk, mert Louis mindenáron meg akarta nézni Kevin-t. Szóval amíg ő elvolt a madárral addig a többiek mutattak néhányat a számaikból. Nem is gondoltam, hogy ennyire jók. Megmutatták a What makes you beautiful-t,a Live while we’re young-ot, az Up all night-ot és a legújabb számukat is a Little things-et is. Mindegyik nagyon-nagyon tetszett és úgy döntöttem, hogy megveszem ez albumukat, azért mert az kicsit gáz, hogy egy számukat sem ismertem eddig és azért is gáz mert Liam már hivatalosan is a barátom (olyan jó ezt kimondani, vagyis leírni). Az is kiderült, hogy holnap 1 díjátadóra mennek, amire meghívtak és mivel Viki-vel fogalmunk sem volt, hogy mit vegyünk fel, ezért megkértük őket, hogy kísérjenek el vásárolni.Nagy nehezen igent is mondtak, de kiderült, hogy nem nagyon szeretnek vásárolni.Miért melyik fiú szeret?Egyik sem..Na mindegy.
*
A ruhaboltba beérve nem is tudtuk hova menjünk először.Mindenhol sok elegáns ruha. Egy pillantra úgy éreztem, hogy a Mennyországban vagyok, de utána észbe kaptam és el is mentünk a barátnőmmel keresgetni. Körülbelül 12 ruhát próbáltam fel, mire azt mondtam egy lila, letisztult,deréknál húzott ruhára, hogy ez tökéletes.Viki viszont egyből megtalálta a számára legjobb ruhát.Ő egy kék-fekete pántos ruhát választott ami remekül illet a szemilyéségéhez.
Mivel egész nap szinte nem is láttuk egymást ezért meghívtuk újra őket, hogy aludjanak nálunk.Persze ebből nem lett túl sok alvás, hanem inkább éjszakai sztorizgatások, ijesztgetések(Louis megijesztett hátulról) és rengeteg nevetés.
Reggel már nagyon finom kajaszagra ébredtem fel ezért már sejtettem, hogy Harry elkészítette a reggelit.Szalonnás-rántottát csinált, de Niall-nek külön készített, mert félt, hogy megeszi az egészet.Miután elfogyasztottuk az ételt, már készülődhettünk is, mert még próbára is mennünk kellett a fiúkkal.Nem mondom amikor beléptem az arénába szinte összerezzentem. Komolyan, még a szállodától is háromszor nagyobb volt.
-Mit mondtál, mennyi jegy kelt el?-kérdezte Viki döbbenve Zayn-től.
-Az összes- na igen. Nem is kellett több mi csak is egyre tudtunk gondolni Viki-vel.Mégpedig arra, hogy főleg a banda rajongói lányok, és ha mindegyik helyen lány ül akkor az autogramm íráskor is szinte csak lányok sokasága fog a fiúkhoz menni. És mi van ha Liam meglát egy szebb rajongóját aki miatt majd dob engem????Nem, nem gondolhatok ilyeneket, mert ezt úgysem tenné velem. Vagy igen?Áááááá! Összezavarodtam.
-Minden rendben?-kérdezte tőlem Louis.
-Persze-mondtam feltűnően magas hangon.
-Biztos?
-Persze, csak……
VIKI SZEMSZÖGE:
Reggel arra ébredtem,hogy Petra barátnőm ordít az ajtóban,hogy keljünk fel.Köszi szépen gondoltam magamban és még veszekedtünk is de láttam nem vette magára.A fiúk még mentek próbáni az nap. Mi pedig mentünk várost nézni. Elütöttük az időt rendesen. Meghívtak minket valami koncert félére de nem is tudom miaz.Vettünk ruhát a fiúkkal együtt.Az nap este a banda nálunk aludt.Liam és Petra együtt.Azóta már kimondták,hogy ők járnak..hát okééééééé. NIall a nappaliban közel a konyhához. Zayn az egyik szobában Louis a másikban és Harry….Harry megint nálam.Mikor bementem a pizsamámban a szobámba láttam,hogy ott van.Köszöntem neki és lefeküdtem.
-Te nem akarsz valamikor a másik szobában vagy nappaliban aludni? -kérdeztem tőle nevetve
-Jobban aludnál inkább Niall-el,Louis-sal vagy Zayn-nel? Mondjuk ahogy elnézem Zayn-nel elég szoros a kapcsolatotok.Összejötettek? -ekkor olyan gyorsan felültem, hogy meg is szédültem.
-Miről beszélsz Te?Ezeket honnan veszed? Igen Zayn-nel jóba vagyunk, de csak barátok. – közöltem vele alég magas hangon.
-Akkor jó.Már azt hittem elveszítelek. -mondta de szerintem meg is bánta mert a szájára csapott és lesütötte szemeit. – Ööö nem úgy ……nem úgy értettem.N-nehogy félre értsd.A döbbenettől meg sem tudtam szólalni.Ez azt akarja jelenteni,hogy én tetszek neki?
-Na nem! Mondjad csak!!! HOgy mi? Nem akarsz elveszíteni? MIért?É-én tet-tetszem neked? -akadt fenn a szemöldököm. -Harry válaszolj már! – itt már ordítottam.
-Jó-jó csak ne ordítozz mert mindenki felkel. – itt kicsi hatásszünetet tartott majd a szemembe nézett.Az a zöld szempár még a sötétségben is csillogott. – Viki…..én azt hiszem beléd szerettem. Még nem volt lány aki ellen tudott volna állni nekünk és ezt észrevettem rajtad ami nagyon tetszett.Igaz az első pillanatban amikor megláttalak tetszettél de nem voltam benne biztos……főleg amikor Zayn-nel voltál órákig ki tudja hol meg másnap kézenfogva röhögve jöttetek be a házba.É-én azt hittem,h-hoogy ti..érted, hogy ti összejöttetek.De mellettem aludtál.. és északa mikor felébredtam a fejed a melkasomon volt.Itt már 100%-osan tudtam mit érzek. – ekkor elhalgatott megcsuklott a hangaj de folytatta. – Szerelmes vagyok beléd. – és megcsókolt.És én is vissza csókoltam.Jól esett a szeretete.
-Harry. – nem bírtam többet mondani de ezt is kislányos vékonyka hangal mondtam.nem hagyta hogy többet mondjak megint megcsókolt.éppen csak 2 hete ha itt vagyunk.nekem ez hirtelen még korai. -Harry!Nekem ez még korai.Nem tudom mit érzek,mert valamiért vontódom hozzád de ismétlem nem vagyok biztos az érzéseimben. Kérlek adj időt. – legördült egy könnycsepp az arcomon,mert legbelül igen is tudtam,hogy tetszik és hogy én is belészerettem,de nem kartam valami ribancnak tünni aki az első szép szónál amit kap terpeszt a fiúk előtt.
-Én várok ha azt akarod. -és nyomott egy puszit a homlokomra majd elfeküdtünk.Én megint melkasán pihentettem fejem míg ő átkarolt.Hát ennyit arról,hogy hagyjon időt :)

*

Reggel már nem volt mellettem de éreztem finomságos illatokat a konyha felöl kimentem és a többiek már kajáltak.Reggeli után mentünk a fiúkkal valmi próbára.Az épület jó nagy volt.
-Mennyi jegy is kelt el? -Kérdeztem Zayn-t.
-Az összes – mondott valami hasonlót.De már nem is figyeltem.Láttam Petra arcán, hogy valami baja van de Louis megelőzött és odament. Én is oda akartam menni majd érzetem valaki kezének szorítását alkaromon.Harry volt és nem tudtam hova visz.Mikor mágéltunk ott áltunk azon a bazinagy színpadon amin ugye a szerplők szoktak.Óriási volt az ülőhely.Mindenhol csak székek de feleszméltem.
-Miért hoztál ide? -kérdeztem göndörkét kicsit idegesen.
-Azért hoztalak ide hogy együtt énekljünk egy kicsit. – kacsintott amin elmosolyogtam és örültem, hogy vele lehetek.Fura én nem ilyen vagyok…mivan velem?
-Harold..én előre szólok nincs jó hangom! SŐT!! Borzasztó… – sütöttem le szemeim.Ekkor Harry hátulról átkarol odáltunk a mikrofonhoz és elkezdett egy lassú szerlmes dalt énekelni.Az a dal rögtön a hangszórókból is szolni kezdett de szöveg nélkül.Mint amikor valki karaokizik.Éreztem lehelletét nyakamon amitől kirázott a hideg.Ő csak éneklt és végül én is rávettem mgam.Amikor elkezdtem mga felé fordított.Én megilyedtem és elhalgattam majd megcsókolt.Szenvedélyesen.Úgy mint amikor az ember szerelmes.Megint vissza csókóltam.Kezeim nyaka köré fontam ő pedig átkarolta derekam.Elvált tőlem és ezt kérdezte:
-És még te vagy bizonytalan? -láttam kacér mosolyát a száján majd szájon pusziltam hogy ne mondjon több baromságot.
-Már nem. -Mosolyogtam rá és mélyen szemeibe néztem.
-Leszel a barátnőm? -kérdezte és ezn megint nagyon meglepődtem de hiszen még számítottam is rá.Megcsókoltam és megint ránéztem. -Ezt vehetem igennek? – én csak szorgosan bólogattam és akkor nagy taps fütty vihar és sok-sok ˝húúúúúú˝-zást hallottam.Megfordultam és az egész banda ott áltt velük Petra.
-Ti meg mióta álltok itt? -kérdeztem hevesen dobogó szívvel.
-Elég régóta, hogy mindenről tudjunk.-nevetett Zayn.
-Mond, hogy nem volt eltervezve.-néztem Harry-re
-Én sem tudtam,hogy bejönnek. -nevett.Lerohantam Petrához és a nyakába ugrottam.Síkított és én is sikítottam.
-Te ilyen is tudsz lenni csajszi? -kérdezte Louis rám pillantva.
-Tudooooook. -sikítottam még mindig majd kimentünk Petrával a mosdóba beszélgetni.Megbeszéltük,hogy hogy kerültem oda miket mondott és hogy énekeltem a csókot sőt még a tegnap estét is.
*
Mikor kimentünk már próbáltak.5perc múlva engedték be a csajokat a díj átadóra.Láttam barátnőmön,hogy ideges.Ilyenkor nem igazán zavrgatom,mert csak ráteszek egy lapáttal neki.Petra még megpuszilta Liamet mielőtt a banda felment a színpadra.A fiúk mivel jelölve voltam énekeltek 2 dalt.Az eredmény hírdetésen ezt a díjakat kapták: A legnagyobb fanok és a legjobb buli. Hát jóóó.Ezek után még elmentek fotózkodni és autógrammot írni.Láttam ahogy sok-sok lány ölelgeti Harryt és bedühödtem.persze tudom,hogy ez a munkálya de akkor is olyan rossz látni így.A fiúknak távozni kellett és Harry erősködött, hogy kézenfogva felvállalva azt hogy mi járunk úgy távozzunk.beleegyeztem véglis mi baj történhetne?Éppen mentünk ki és osztottak még néhány autógrammot.Én mindekire csak mosolyogtam magabiztosan.Láttam kedves tekinteteket de olyat is hogy ˝ki ez a ribanc Harry mellett?˝ És akkor éreztem hogy megcsuklanak a tédeim és elesek.Többre nem emlékszem de tudtam hogy fáj a fejem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése