2013. január 19., szombat

I.kötet. 10.fejezet~Piknik

Egész éjszaka nem bírtam aludni.Csak azon járt az agyam, hogy Vikivel rokonok vagyunk.Méghozzá unokatesók! Amikor láttam a hullócsillagot, nem gondoltam, hogy beteljesül.És még is. Reggel nagyon izgatottan ébredtem, habár elég álmosan is.Viki-t már a konyhában találtam, ahol itta a kávéját. Én magam reggel inkább csak egy kakaóval ébresztem fel.Nem tudom, hogy ő hogy bír mindig kávét inni.Na mindegy.
-Jó reggelt, uncsitesóm-ugrottam a nyakába.
-Neked is-mosolygott rám és látszólag megkönnyebbült, hogy örülök a hírnek.
-A fiúkról van valami hír?
-Elvileg éjjel 1-ig nem aludtak, mert tudták, hogy most fogom neked elmondani a hírt.
-Ők is tudják-kérdeztem döbbenten.
-Öhm..igen.Amikor te otthon voltál én úgy éreztem, hogy muszáj kibeszélnem magamból.
-És valamikor átjönnek?
-Nem, áthívtak mára magukhoz, mert holnap este nagy koncertjük lesz Liverpoolban.
-ÓÓ, akkor nem fogjuk látni őket holnap?-kérdeztem szomorúan.
-Nem teljesen.Megyünk mi is.De készülj fel mert nagy valószínűséggel valamikor az éjszaka közepén érünk majd haza.
-De jó!!Így legalább nem csak Londonban leszünk egész nyáron.Vagy Londonban és Magyarországon-tettem hozzá gyorsan.
-Hát igen.Na készülj, mert mindjárt megyünk a fiúkhoz,de mielőtt megkérdezed nem jövünk haza a randid előtt!-mondta, mire én letusoltam, hogy felébredjek és felvettem egy olyan ruhát,amit a randin is elviselek magamon.Vagyis felvettem egy ˇI Love you.ˇ feliratú,Kék pólót pólót, a lila rövidnadrágomat és a masnis topánkámat.Amikor a nappaliba értem, láttam, hogy Kevin elég éhes, ezért gyorsan megetettem, de addigra már Viki is elkészült.A fehér ujjatlan pólójához remekül ment a feliratos fekete rövidnadrágja.Mivel már látta rajtam, hogy már nagyon menni akarok, szólt Fill-nek aki el vitt minket a fiúkhoz.Az őrök szerencsére már ismernek minket,ezért könnyen beengedtek minket.Amikor megláttam Liam-et egyből a nyakába ugrottam és adtam neki egy “már egy napja nem láttalak csókot”. Viki szintén “köszöntötte” Harry-t.
-Na elmondta neked a nagy hírt?-kérdezte Zayn tőlem.
-Igen.És nagyon örülök neki!!Ezt kívántam amikor láttam egy hullócsillagot!-mondtam nagyon boldogan, majd kedvem támadt mindenkit megölelni.Bár az kicsit furán vette volna ki magát.
-Ennek örülök.Komolyan egész végig azon görcsölt, hogy hogy mondja el neked-mondta röhögve.
-Tényleg?
-Igen mondta, hogy nem tudta, hogy hogy mondja el-mondtam nevetve.
-Huhh és milyen egy családba tartozni?-kérdezte Louis.
-Nagyon jó-vágtuk rá mindketten a barátnőmmel, vagyis az uncsitesómmal.Jujj ezt meg kell szoknom, hogy nem barátnőt mondok.
-És mikor mentek piknikre?-kérdezte Louis.
-Itt mindenki tud mindenről?-kérdeztem meglepve.
-Ez alap.Bocsi, de nincs titkunk egymás előtt.Miért nektek van?
-Nincs,Vagyis nem tudok róla-mondta Viki, majd rám nézett én meg megráztam a fejemet,majd hozzátette- akkor nincs.
Egész délelőtt beszélgettünk náluk, meg zenéket hallgattunk, amiket ők elő is adtak.Nem mondom nagyon jó hangjuk van.Le a kalappal előttük. Amikor Liam a maga részénél tartott a Little Thigs-nél végig engem nézett, mire én elvörösödtem.Harry viszont végig fogta Viki kezét és egyenesen neki énekelt.Nagyon aranyosak voltak.Sajnos nagyon elment az idő, ezért fél 5-kor én és Liam mentünk is a piknikre.Elköszöntünk mindenkitől és elmentünk egy London közelében lévő rétre.Nem mondom, nem hittem, hogy már elő is készíttette nekünk az egész helyet.Egy nagyon- nagy pokrócon előkészítetett nekünk egy komplett vacsorát.Volt ott minden ami egy piknikhez kell.Miután amit csak lehetett megettünk, gondoltuk mivel úgy is későn sötétedik kicsit sétáljunk a mezőnél.Nem mentünk nagyon messzire,de amikor láttuk, hogy az ég kezd szürkülni visszamentünk.egész délután szinte beszéltünk, beszéltünk és beszéltünk a pokrócon.Amikor a szánk már szinte fájt, inkább csak néztük a csillagokat.


-Látod azt a csillagot?-mutatott egy nagyon fényesre.
-Igen.Gyönyörű.
-Az a mi csillagunk.Mi legyen a neve?-kérdezte mosolyogva.
-Legyen simán Liam.Úgy lenne a legjobb.
-Biztos?Nem akarsz valami jobb nevet?
-Ez a legjobb név a világon-mondtam neki mosolyogva, majd magához húzott és megcsókolt.Amikor elengedett én a vállára hajtottam a fejem és úgy néztem tovább a csillagokat.Láttam egy hullócsillagot is, de nem kívántam semmit, mert nekem mindenem megvan ami csak kell.Nem tudom ,hogy meddig néztük az eget, de sokra már nem emlékszem belőle.
*
Reggel nagyon meglepődtem, ugyanis Viki és a banda szúrós szemére ébredtem,Liam ölében.Látszott, hogy ő is nem rég kelt fel.Ez még semmi sem lenne, ha nem lennénk még mindig a rét kellős közepén.
-Nem arról volt szó, hogy 10-re hazaérsz?-kérdezte Viki elég dühösen-nem tudtam elképzelni, hogy hol vagytok!
-Bocsi, de úgy látszik, hogy elaludtunk.-mondtam neki szomorúan.
-Igen Liam!Azt hittük este még látunk…-mondta Niall,mire Liam is bocsánatot kért mindenkitől.
-Nem gondoltuk, hogy elalszunk.
-Jó,csak kisit megijedtem,amikor nem jöttetek haza éjfélkor sem-mondta Viki- de minden rendben?
-Persze-mondtam mosolyogva.
-Na gyere pakoljunk össze és készülődjünk, mert mennünk kell Liverpoolba.

VIKI SZEMSZÖGE:
Petra és Liam elmentek randizni. Megbeszéltük, hogy legkésőbb 10-re itthon lesznek.Én addig a fiúknál maradtam.Nem szerettem volna egyedül lenni a hotelba.Még csak öt óra volt így nem tudtuk,hogy mit csináljunk.Az a lángész Louis kitalálta,hogy játszunk Felelsz vagy Mersz-et (ismertebb neve). Hát persze,hogy a többi jómadár is beleegyezett.Mindenki rém nézett olyan kiskutya tekintetekkel, hogy én is elfogadjam az ötletet.Csak rá kellett néznem az én Harry drágámra és rögtön igent mondtam.Leültünk a földre és Én Harold és Louis közé kerültem.Egy perccel később Niall hozott ˝piát˝. Gondolhattam volna, hogy nem csak egy kis mezei játszma lesz ez.Végülis itt ülök 4 bolonddal akiket persze szeretek, de egyszerűen nem normálisak. Mivel én voltam a vendég én pörgettem először.Az üveg Zayn felé mutatott.
-Felelsz vagy mersz? -kérdeztem
-Még az elején vagyunk.Felelek. – kaptam választ
-Akkor……mikor megyünk el arra a bizonyos koncertre? Tudoood.Megigérteeeeed.-mondtam neki.
-Már rajta vagyok az ügyön.-kacsintott rám majd ő pörgetett.Harry lett a ˝kiválasztott˝.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek!! Én bátor vagyok.-mondta az én szuperhősöm.
-Akkor csókold meg Vikit!!-mondta a feladatot Zayn.
-Ennyi?Durvábbat nem tudsz?-kérdezett vissza Harold majd rögtön ott volt a fejemnél és szenvedélyesen megcsókolt.Mindig szeretem ha velem van.Most ez egy feladat volt de mégis imádtam.Nem lehet megunni.Louis hangjára hagytuk abba mert ezt mondta: ˝Na jól van elég lesz máár.˝ Harry pörgetett Louis-ra.Itt éreztem, hogy bosszú féle lesz ami be is igazolódott.
-Felelsz vagy mersz? -kérdezett ˝göndörke˝
-Merek.-mondta unalmas hangon répafiú.
-Akkor sztriptízelj nekünk az asztalról úgy, hogy közben vetkőzöl.-na ezt megkapta
-Á-á inkább iszok. -nyúlt volna a poharáért Loui amikor Harry félbeszakította.
-Ácsiiii.Neked ma még vezetned kell!!
-Ugyan miért is?
-Mert Én majd hazaviszem Vikit kocsival.Addig te is hazamész pakolni, mert holnap indulunk. A többiek itt pakolnak szóval még kocsikáznod kell egyett. -jelentette ki győzedelmes hangon a barátom.
-Aztaistenlovakutyafájátmárkomolyan. -bosszankodott Louis.Niall bekapcsolt egy diszkó zenét mire Louis felált az asztalra és elkezdett ˝táncolni˝ és vetkőzni.Első amit levett az a zokni volt. Majd a pólója és végül a nadrágja is lekerült. Már csak 1 boxerben röhögtetett minket.Én nem bírtam ki már sírva fetrengtem a földön mert miközben pózolt pofákat vágott és az valami eszméletlen volt.Mondjuk nem nézett ki olyan rosszul sőőt.Egy kicsit el is kalandozhattam két nevetés közben,de kapcsoltam.Louis felöltözött és pörgetett.Engem talált meg az üveg.
-Felelsz vagy mersz? -kérdezte tőlem.
-Merek. -mondtam egyenesen.
-Akkor menj fel Harry-vel egy fél órára az emeletre.Majd szólunk ha jöhettek-azt hittem valami ciki vagy elégéggé perverz dolgot fog kérni de az, hogy sétáljak fel a szerelmemmel az emletre meglepett.Szép lassan felsétáltunk az emeletre majd bementünk Harry szobájába. Leültünk az ágyra és elkezdtünk beszélgetni.
-Láttam megfigyelted Louis-t miközben táncolt nekünk. -szóval itt tartunk?
-Méiért nem gondoltad, hogy ha majd egy boxerben áll előttem nem nézem meg? Most komolyan azt hittem azért erre felkészültél, hogy a barátnőd előtt vetkőzteted le a legjobb barátod. -mondtam neki.
-Nem.Képzeld nem.Nem azért csináltam csak megakartam szivatni.Ennyi.Ő is megtette ezt velem még anno és most visszakapta. -hát szerintem meg rájöhetett voln.
-Mind egy hagyjuk. Tudhatnád, hogy ha a szerelmemnek mondhatok valakit az Te vagy. De jó pasi rajtad kívül is van.De én nem kezdenék ki senkivel.ÉRTED? Téged SZ-E-R-E-T-L-E-K!! – szótagoltam neki hátha jobban megérzi.És ráadásul ez volt az első, hogy valakinek azt mondtam, hogy szeretem a családomon kívül.Úgy szerelmemnek még egyáltalán nem mondtam.Talán lehet azért is mert eddig még nem nagyon voltam szerelmes.Ki tudja? Közben figyeltem Harry-t mit lép.Oda lépett elém megfogta két kezem majd átült a fotelba engem ölébe húzva.
-Ezt mond még egyszer. -nézett mélyen a szemembe.
-Harold Edward Styles Én Viktória Tonkin Szeretlek téged! -mondtam neki még egyszer had örüljön a kis szíve.Válaszul magához szorított és elkezdett csókolgatni.Gondoltam magamba, hogy ez a vita is megoldódott.Még csak tíz perce voltunk benn.Támadt egy ötletem, hogy amíg itt vagyunk nézzünk filmet. Így online elkezdtük nézni a Twilight-ot. Nem is nagyon kellett erősködnöm, hogy belegyezzen sőt nem is kellett.Már nem is tudom mióta néztük a filmet…de azt tudom hogy már a harmadik részét is láttuk.Ekkor eszünkbe jutott hogy nekünk le kellett volna menni. A többiek is TV-t néztek a nappaliban.Amikor csöngettek. Láttam, hogy Niall felpattan majd kinyitja az ajtót. 7 doboz pizzát hozott vissza.Már én is kezdtem éhes lenni szóval még örültem is neki.
-Na mit csináltatok odafenn ilyen sokáig? -húzogatta szemöldökét Louis.
-Megnéztük az Alkonyatot.
-Ahha én is ezt mondanám. -célozgatott egyértelműen tudjuk mire
-Loui felejtsd is el a hülye kis gondolataidat oké?? -kérdeztem tőle egy kicsit felháborodva mert mindig csak minket tudnak szekálni.Áldott jó lelkűek.
-Jó-jó csak meg ne egyél! -tette fel a kezét védekezés képpen.

-Tényleg kajaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! -ordította a szőkeség és már futott is vissza a pizzákkal.Levágódott mellénk és elkezdtünk enni. Már tízóra volt gondoltam lassan már jönnek Petráék.De félórával később sincs semmi.Még egy óra elment majd még egy.Fél tizenkettő is elmúlt és most sincsenek itthon. Én már tiszta ideg voltam és nem lehetett lenyugtatni. Zayn azon gondolkodott, hogy vagy be nyugtatóznak vagy leütnek.Persze Harry fel is pattant, hogy azt már nem.
-Fiúk én elmegyek megkeresem őket.Nem érdekel mennyi az idő de én már nagyon féltem őket.
-Mi meg téged féltünk.-válaszolták kórusban.
-Akkor jöttök velem 3 szép testőröm? -ekkor Harry értetlenül nézett rám. -És az én daliás hercegem?- na igen egy kis viccelés mindenkinek ki jár.Láttam ,hogy megkönnyebbült.Mindenki beleegyezett és már indultunk is.Szinte London összes parkját végig jártuk majd elmentünk Londontól kicsit távolabbra is.Semmi.Beültünk melegedni egy Starbucks-ba és én rendeltem szokásomhoz híven kávét.Itt eltöltöttünk vagy 2 órát mire elindultunk.Újra végigjártuk Londont ami 3 óra hosszán át tartott.Majd egy rétre mentünk hátha.És bummm.Megtaláltuk őket amint alszanak. Hát még meg is fázhatnak. Na jó ennek most végetvetünk.
-Nem arról volt szó, hogy 10-re hazaérsz?-kérdeztem elég dühösen-nem tudtam elképzelni, hogy hol vagytok!
-Bocsi, de úgy látszik, hogy elaludtunk.-mondta nekem szomorúan Petra.
-Igen Liam!Azt hittük este még látunk…-mondta Niall,mire Liam is bocsánatot kért mindenkitől.
-Nem gondoltuk, hogy elalszunk.
-Jó,csak kisit megijedtem,amikor nem jöttetek haza éjfélkor sem-mondtam – de minden rendben?
-Persze-mondta mosolyogva.
-Na gyere pakoljunk össze és készülődjünk, mert mennünk kell Liverpoolba.
És ezzel elindultunk pakolászni.Hát elég fárasztó 2 nap volt ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése