2013. január 19., szombat

I.kötet. 4.fejezet~Több mint barát?

-És hogy tetszett a dal?-kérdezte tőlem Zayn
-Hát nem kertelek ez nem az én sítlusom, de amúgy jó volt……….és belőled sem néztem volna ki ezt.-mondtam inkább magamnak mint neki
-Ugyan mit?-nézett rám felvont szemöldökkel
-Azt, hogy ilyen szerelmes dalokat énekelgetsz….
-És ez most rossz benyomást kelt?-nevetett-Nem mintha érdekelne, de ha már itt tartottunk…..-na jó kezdi ő is…
-Hát most megszívtad, mert be kell bizonyítanod,hogy nem vagy nyálas nyúl.-mondtam lehet túl durván
-És mivel?-nézett a szemembe…..nem is tűnik olyan flegmának….mondjuk én se vagyokminenkivel az….Petra már csak tudja…mikor mondta,hogy van egy fiú hasonló stílussal akkor is csak csilogott a szemem… és tessék,itt van mellettem ő olyan mint én mégis más…..ez nagyon fura érzéseket kellt bennem – Mozi?Vacsora?Netán koncert?
-Akkor te most randira hívtál….. hát vagy mozi vagy koncert. -ez a kettő jobban tetszett mint valami puccos étterem.
-Én aztán nem….csak bizonyítok-ahha persze gondoltam magamban-És mikor érsz rá?
-Figyel én egész nyáron itt leszek szóval van időm-mosolyogtam rá
-Jó akkor most mennyünk sétálni!-jelentette ki magabiztosan majd megfogta akarom és elindult.Hát csak én megáltam, hogy ez nem így megy…majd nagy nehezen elköszöntem a többiektől és elindultunk.

*

Már egy parkban sétáltunk mire megszólaltam.
-Azért mondhatnál valamit,mert ma láttalak először….örülj,hogy nem sikítoztam hogy elrabol egy énekes -kacsintottam rá..remélem leesett neki
-Jó ok.Zayn vagyok amit már tudsz. Énekelek egy bandában amit megint tudsz.Van egy természetem ami a barátnőd szerint megegyezik a tiéddel.19 éves vagyok, szeretem a durvább zenéket, de ahogy látod a ˝szerelmes˝ dalok sem állnak tőlem messze mert azt éneklek. – most egy kis csend volt majd megnt megszólalt.-Akar még valamit tudni a flegma hercegnő?-mondta teljesen komolyan de láttam a szája szélén a nevető ráncait..jól szórakozott rajtam
-A nevem Viki.Magyarországról jöttem.Szeretem a rock-ot a feketét a kávét. Allergiás vagyok az állatszőrre ezért vettem galabot.Aminek ezentúl Kevin lesz a neve ha már Louis úgy nevezte.17 éves vagyok ha nagyon érdekel.
-Na akkor már tudom honnan van ez a borzalmas akcentusod.-nevetett-És Louis biztos örülni fog.
Ez után a mondat után vagy 10 percig nem mondtunk semmit csak leültünk egy padra egy-egy kávéval.
-És milyen érzés, hogy mindenki ismer?-tettem fel a kérdést egy idő után
-Jó is meg rossz is.Jó, hogy tudod sokan szeretnek…ennek a hátránya, hogy napmint nap futunk a rajongók elöl.És van a rossz oldala…az újságok a riporterek az utálkozók a paparazzik,akik nagy valószínűséggel most is látnak minket…és ott vannak a barátnők.Azt hiszed megtaláltad életed szerelmét és kiderűl,hogy csak kihasznál.Csak a híresség kell neki…a pénzed.Ezért nem mondta Liam sem Petrának a dolgokat…sőt mi se emlegettük előtettek.
Így még nem is gondoltam a dolgokra.hogy rossz is lehet ha valaki híres..ha túl sokan ismerik.Azt meg végképp nem gondoltam volna, hogy egy hírességgel fogok így beszélgetni a barátomnak fogom érezni…. na jó vagyok..Este tizenegy felé elindultunk vissza a hotelba…végig beszéltük az utat és nem úgy mint két ember.. annál sokkal bizalmasabban és az a flegmaság is elmúlt..vele.Vele csak hülyültem.Jó volt végre jókat nevetni.És vissza értünk…mielőtt beléptünk volna az ajtón annyit még mondott halkan, hogy : akoncert még áll mert ő olyan is tud lenni.Hát okéééééé.Mikor bementem meglepődve vettem észre, hogy a banda többi tagja még itt van, de alszanak.Gondoltam kimegyek a konyhába és iszok egy kis kávét..ügyes lefekvés előtt.gratulálok Viki.Kimentem teljesen sötét volt hallottam valami moccanást és a göndörkével találtam magam szemben.Harry!igen Harry a neve akinek gödröcskéi is vannak.
-Hát te meg mit keresel itt? -kérdezte tőlem kómásan.Lehet én ébresztettem fel
-Pont te kérdezed az én konyhámba gödröcske?-mondtam mire lesett de már nem tudtam kijavítani
-Hogy kicsoda???-nézett rám ravasz mosollyal
-Azt akartam mondani Harry!. -itt egy kis szünetet tartottam,mert ez kezdett kínossá válni…-kérsz valamit?-kérdeztem
-Igen egy kis vizet.-töltöttem neki és látta hogy kávét kezdek készíteni-Te ilyenkor kávézol?Mikor alszol?
-Nem tudom…-nevettem majd mondta, hogy ő vissza fekszik..hát elsőre le se esett hogy ezek miért alszanak it…
Majd amikor mentem én is aludniegy gyengébb szívrohamot kaptam mert ott feküdt az ágyamba….Kinéztem a nappaliba ott fekszik Zayn,Petra és Liam együtt.(????) Louis és Niall a másik két szobába…Gondolom akkor neki meg maradt az én szobám..Miért pont az enyém?Hát nem tudtam mit tenni átöltöztem és lefeküdtem, hogy azért nem fogom felkelteni északa hogy takarodjon el innen.Csak azt hittem, hogy alszik…

*

Reggel arra ébredtem,hogy nincs mellettem senki.Azt hittem csak álmodtam az egészet még ki nem értem a nappaliba teljesen kómás fejem volt és azt láttam,hogy Zayn még mindig alszik és a többiek meg ott vannak körülötte és amikor észrevettek Louis ezt kérdezte:
-Te csaj mit csináltál már a gyerekkel?-na jó ezen most meglepődtem.
-Én aztán semmit- mondtam két ásítás között
-Hol voltatok olyan sokáig?Nem győztünk várni!!-Rohant oda hozzám Petra
-Sétáltunk.Ja amúgy cukin aludtatok egymás mellett néztem rá Liam-re.Majd fogtam magam és kimentem csinálni egy kávét.Megint meg reggelizni és kéne.Meglepetésemre Harry volt a konyhábban és éppen valamit süthetett mert nagyon kaja illat volt.
-Te meg mit csinálsz?-álltam oda mellé és néztem ahogy a rántottát ütögeti..
-Reggelit.Miért minek néz ki?-nézett rám a zöld szemeivel.
-És minek?Tudtommal nem itt laktok-háhh majd most megkapja
-Nektek.Zayn még azóta is alszik.A többiekkel már ettünk, de ti sem maradhattok ki.Elvileg anniyt csináltom hogy mindenkinek jut de Niall többet evett mint mi összesen.
-És te hogy gondoltad,hogy az ÉN ágyamban alszol?-mondtam ezt most komolyan
-Ahogy észrevettem nem nagyon zavart. -nevetett már megint
-Most mit kellett volna csinálnom?Felkölteni, hogy húzzál kifelé?Enniyre szemét én se vagyok. -most én néztem a szemébe
-A kávéd már kész van -mutatott az asztalra.tereli a témát. -jólvan Styles ezt még visszakapod-mondtam
-Köszönöm. -és leültem majd iszogattam a kávét amit Harry csinált

*

Nap további részét is nálunk töltötték majd áthívtak magukhoz.Én egy lila kockás nadrágot vettem fel rózsaszín feliratos pólómmal.És a kedvenc Conversemmel.Már Petrát az őrök simán átengedték ..a fiúk mentek előre és Petra velük.Én leghátul amikor mindkét kezem arősen megfogták amire felnéztem.A két őr nem akart beengedni.Beordítottam a házba, hogy valakii ezek itt nem hagynak tovább menni mire Zayn röhögve visszafutott megfogta a kezem és ezt bondta:
-Bob!Gustav!Ő itt a barátnőm, hogy hogy nem engedik be?-mondta szemrehányóan a két pasanak
-Bocsánat uram de még nem láttuk erre,Soha.És nem is úgy öltözik,mint agazdagok. -na ezt is megkaptam
Majd karöltve bementünk.Becsuktuk az ajtót és röhögve mentünk be a nappalijukba ami igen nagy volt.A többiek csak néztek, hogy két hülye  röhögve és kézenfogva jön be.Na mi is jók vagyunk.Láttam Harry pillantását.Hát eléggé különös volt.Niall már csak enniyt mondott:
-Gyorsan egymásra találtatok. -és elkezdtünk nevetni.Harry csinált még nekünk vacsorát.Tud fözni az biztos.Már nagyon sokára járt az óra ezért Liam nem akrta engedni, hogy ilyen sötétben menjünk haza.Itt kellett aludnunk.Petra kapott egy pólót a Rómeójától én meg csak áltam.Elmentem zuhanyozni majd Harry ott várt az ajtóba.Egy póló volt a kezében.
-Ezt vedd fel.Adta a kezembe a zöld szörnyecskés pólót.
-Köszi. -mondtam őszintén . És bement.
Én gondoltam kihasználom az alkalmat.Megkerestem a szobáját.Nagyon hangulatos tele CD-vel filmel gitárral és könyvekkel.Tetszett a szobája.Nagy francia ágya volt.Lefeküdtem.Még ébren voltam mikor bejött és rendesen meglepődött. Erre csak anniyt mondtam:
-Megmondtam, hogy még visszakapod Styles! – kacsintottam és nevettem. Erre ő csak megvonta a vállát szintén nevetve és lefeküdt.Még beszéltünk egy darabig már nem is tudom miről mire elaludtam.Mellette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése