2013. január 20., vasárnap

I.kötet. 19.Fejezet~A koncert

PETRA SZEMSZÖGE:
Reggel korán kellett kelnem, mert még be kellett pakolnom a koncertre. Ráadásul Budapestre még el is kellett utaznom. Ez is azért van, mert Eszter nélkülem nem megy el. Persze örülök, mert majd láthatom Louist, Niallt, Harryt és Zaynt is, de mi lesz, ha majd Liam meglát? Az hogy néz már ki? Ilyen gondolatokkal fogyasztottam el a reggelimet.
-Hol találkoztok Eszterrel?-kérdezte anyu.
-Az állomáson 10 óra körül.
-Akkor siess, mert 8 perc van 10-ig.
-Rendben-fejeztem be a reggelimet- akkor sietek!
És ezzel ki is rohantam a házból a táskámmal a vállamon. A barátnőm már ott állt a kasszánál, kezében a jegyekkel.
-Szia! Mióta vársz?-kérdeztem.
-Nem rég jöttem.Tessék-nyújtotta felém a vonatjegyet.
-Nem kellett volna kifizetni.
-Te V.I.P jeggyel viszel el egy One Direction koncertre. Ennyi jár neked. Jaj, el sem hiszem, hogy találkozhatok a fiúkkal -áradozott- Szerinted Harry haja élőben is olyan cuki?
-Igen, biztos-mondtam grimaszolva.
-Honnan tudod ennyire?
-Te nem hallottál róla?-kérdeztem meglepetten.
-Miről?-kézett rám nagy szemekkel.
-Én..Szóval... Jó, elmesélek mindent a vonaton-ígértem meg neki. Már éreztem előre, hogy hosszú utunk lesz.
-Nah, akkor kezdem- foglaltam helyet egy ülésen- Ugye nyáron Viki és én kint voltunk Londonban. A szállásunk szuper volt, minden megvolt ami a luxushoz kellett. Még sofőrünk is volt, Fill.Egyik nap elmentünk vásárolni az Oxford Streetre és nekem elkezdett csörögni a telefonom. Mondtam Vikinek, hogy kint veszem fel, mert ott nagy volt a zaj. Ahogyan rohantam ki, beleütköztem valakibe és a telefonom apró darabokra tört- itt vettem egy mély levegőt és rávettem magam, hogy folytassam- Amikor felnéztem, megláttam egy fiút. Egyből szerelmes lettem belé. Sajnos vissza kellett mennem Vikihez, de az állatkereskedésben megint találkoztam a fiúval.Elhívott fagyizni, én pedig elmentem vele. ekkor elmentem hozzájuk és bemutatta a zenekarát. Ezután még sokszor találkoztunk és járni kezdtünk. Egy nap, amikor nálunk aludtak, olyan derült ki, amire nem számítottam. A TV-ben elkezdődött  egy dal, ezzel a címmel: One Direction- One Thing. Ez az ő daluk volt-amikor ezt kimondtam, Eszter szája tátva maradt.
-Ez komoly? És kivel jársz akkor?
-Csak jártam-mondtam könnyezve.
-De kivel?-kérdezte, de erre nem tudtam mit mondani. Csak elővettem a telefonom és megmutattam egy közös képet rólam és Liamről. Igen, még nem töröltem ki.
-Hű!! Te jártál Liam Paynel?-ordította el magát.
-Sss, még valaki meghallja, hogy itt vagyok. Nem akarom az egész utat autogramok és fényképek osztogatásával tölteni!!-fakadtam ki.
-Jó, sajnálom... csak ez nekem nagyon jó hír! És... Harry tényleg jófej?
-Ezt inkább kérdezd meg Vikitől. Az ő barátja volt.
-Mi?! Járt Haryvel?
-Igen, de ezt ne nagyon emlegesd előtte. És Liamet előttem, rendben?
-Igen, bocsi. De akkor ezért nem akartál eljönni?
 -Igen-mondtam szinte sírva.
-Rendben, látom kicsit felkavart a dolog, ezért inkább hagyom a témát.
-Köszi, de úgy általánosságban beszélhetünk a fiúkról. Illetve, ha szeretnél.
-Rendben. Izé, Eleanor Caldert ismered? Tudod, Louis barátnőjét.
-Persze! Tegnap lejött Egerbe és elmentünk a plázába.
-Eleanor itt volt Egerben?-ájuldozott-Miért nem szóltál?
-Bocsi, nem tudtam, hogy ennyire fontos.
-Oké, majd a koncerten bemutatsz neki?
-Persze!
Egész úton azt tervezte, hogy hogy fog a többieknek bemutatkozni. Nem tudom, hogy miért kell ezen annyit gondolkozni. De mindegy, azért örülök, hogy örül.

 VIKI SZEMSZÖGE:
 Nem tudom miért pont Én vagyok szobafogságban. Pont akkor amikor a fiúk jönnek Pestre koncertezni. Olyan régen láttam őket, de legfőképpen Niall-t. Vele a baleset óta csak egyszer beszéltem akkor is csak telefonon, mert már itthon voltunk. Persze mindenki nagyon hiányzik. Nagyon is. Ha mehetnék a koncertere végre láthatnám őket még ha csak két órára is. Igaz, hogy Harry-t nagy ívben kerülném, mert nincs semmi beszélni valóm vele. A kapcsolatunk egy nagy tévedés. Túl gyorsan ugrottunk bele. Talán jó esetben ha egy hónapnyi ismeretség után jöttünk össze. Elhamarkodott lépés volt. Mindkettőnek kelett valaki. Olyan hirtelen ért, hogy azt hittem ez az igazi szerelem. De nem az. Erre is csak akkor jöttem rá amikor elkezdtem gitározni. Annyira megszerettem ezt a hobbit, hogy még dalt is írtam ami szerintem pocsék lett, de Petra szerint nem, mert eljátszottam neki tegnap és azt mondta jó. Viszont ma mennek Eszterrel a koncertre. Örülök, hogy legalább Ő elment, de a barátnője... Eddig csak három, négy alkalommal találkoztunk de nem vagyunk valami nagy barátnők. Sőt. Eléggé ellenszenves a kapcsolatunk. Még is Ő találkozik a fiúkkal a koncerten. Amire mellesleg az Én V.I.P jegyemmel mehet el. És Én mit kapok cserébe? Talán egy videót a koncertről meg képeket amin vigyorog a bandával. De persze egyértelmű volt a számomra, hogy oda adom a jegyem, mert Petra csak így lett volna hajlandó elmenni. És hátha újra összejön Liam-mel. De még azt a gyereket is megfejelem amiért bántotta a barátnőm. Pontosabban a Danielle-s ügy miatt. Nagyon remélem, hogy megtudják beszélni és nem lesznek problémák. Én is szívesen elkísérném, de nem tehetem. De legalább az unokatesómnak jó lesz. A gondolat menetemet a telefonom csörgése szakította félbe. Zayn hív. Ő még nem is tudja, hogy nem leszek ott a koncerten.
-Szia! - köszöntem neki.
-Szia! Már várom az estét.
-Sajnálom, de én nem leszek ott.
-Miért? Baj van?
-Nem csak még mindig szobafogságban vagyok. Ennyi az egész.
-És akkor Petra sem jön?
-De Ő elmegy egy másik barátnőjével.
-Értem. Hát kár. - hallottam a hangján, hogy elszomorodott.
-Tényleg sajnálom. De azt ugye tudod, hogy amikor Petra elmondja nektek akkor meg kell lepődnöd.
-Persze tudom,tudom. Ma még beszélsz vele?
-Igen. Majd nemsokára hívom, hogy hol vannak. Amúgy mit csináltok?
-Szünetünk van, de most próbálunk a koncertre.
-Akkor nem is zavarlak. Gyakoroljatok csak.
-Nem zavarsz. Meg mondom, hogy szünetünk van.
-Hát jó. És mikor is kezdődik az előadás?
-Este nyolckor szóval még van időnk.
-Az jóó. És mi van azzal a kacsacsőrű lila hajú barátnőddel?
-Nem is kacsacsőrű.
-Áá nem. Van a kedvenc kacsacsőrű emlősöm abból a meséből. Tudod. És jön ez a csaj majd gúnyt űz belőle. Felháborító! - mindketten jót nevettünk a ˝viccemen˝.
-Jaj Te. Nagyon, de nagyon hülye vagy. De már nagyon hiányzol.
-A hülyeség nem betegség hanem életérzés. És te is hiányzol bolond. - ez után nem mondott semmit csak néma csöndben fogtuk a telefont amikor hallottam, hogy nyitják az ajtaját.
-Zayn. Kivel beszélsz?
-Ööö senkivel!
-Zayn. Ne nézz hülyének. Hallottam, hogy beszélsz valakivel. Mond el...hisz barátok vagyunk. - Harry hangját véltem felfedezni a vonal másik végén. Talán pont most fogunk lebukni? Zayn csak Louis-nak mondta el, hogy tartjuk a kapcsolatot. Mondjuk engem nem nagyon érdekel ki tudja meg ki nem. Senkinek semmi köze ahhoz, hogy én kivel és mikor beszélek. Nem is magam miatt féltem hanem Zayn miatt. Ők öten egy banda és ha ketten összevesznek tönkre is mehet a csapat. Először az egyik lép ki, majd a másik. És így tovább még fel nem oszlik a banda. - Te megcsalod Perrie-t? Hát nem hiszem el. Hogy teheted ezt vele?
-Miért pont Te oktatsz ki? Pont Te csináltad ezt Vikivel. Nem emlékszel? És én még csak telefonálok te más lányokat csókolgatsz.
-Aha. Szóval Vikivel beszélsz?
-Mi van akkor ha igen?
-Semmi!! - mondta majd hallottam, hogy becsapja az ajtót. Szóval el ment. Pont ettől tartottam. És tessék. Összevesztek. De legalább tudom, hogy már nem érdeklem Harry-t.
-Zayn... - még annyira sokkolt állapotban voltam, hogy csak suttogtam.
-Nyugi. Nincs és nem is lesz semmi baj.
-De...mi van ha tönkre megy a banda?
-Ezt meg honnan veszed?
-Mind egy. Hagyjuk. Hülyeséget mondtam.
-Az már biztos. De figyelj. Nekem lejárt a szünet és mennem kell.
-Rendben. Szia és sok sikert!
-Köszi. Majd még beszélünk. Szia! -mondta majd letette. Most már érte is aggódhatok. Remélem e miatt nem fog rosszul elsülni a koncert. Rögtön hívtam is Petrát, hogy elmondjak mindent.
-Szia. Hol vagytok? -kérdeztem
-Haliiii. hát még a vonaton. De valami baj van: Feszültnek tűnik a hangod.
-Mondhatjuk annak is. -kezdtem bele- Az előbb beszéltem Zayn-el de Harry bejött és rájött, hogy velem beszél.
-És mit mondott?
-Semmit csak elment.
-Reméljük nem lesz semmi baj.
-Hát igen. Amúgy mi van Eszterrel?
-Jól van. Nagyon örül, hogy jön a koncertre. Amit ráadásul neked köszönhet.
-Nem érte tettem.
-Hát akkor?
-Jajj de sötét vagy. Tudtam hogy ha Ő sem megy el veled Te kizárt, hogy egyedül elmentél volna.
-Akkor köszönöm.
-Igazán nincs mit!
-Figyelj most le kell tennem de majd ha hazaértem még beszélünk.
-Rendben. Szia!
-Sziaaaa. -most maradtam egyedül, mert a szüleim dolgoznak így inkább felmentem a szobámba gitározni.
PETRA SZEMSZÖGE:
Körülbelül 12 óra körül értünk fel Budapestre. Kerestünk egy taxit, ami elvitt minket a Szent László Sportarénába, ahol már több száz Directioner várt kint és alig akartak beengedni. Amikor beléptünk, láttam, hogy a fiúk még csak most kezdik a próbát. Mivel nem akartam, hogy észrevegyenek, leültem a lelátó egyik sorába. Eszter teljesen odavolt attól, hogy láthatta őket háromszor is elpróbálni a koncertet és bevallom, nekem is nagyon tetszett. Mire végeztek, már lassan fél hatra járhatott az idő. Milyen gyorsan eltelt ez a pár óra. Mivel a koncert hattól kezdődött, a srácoknak öltözniük kellett. Az öltözésről jut eszembe, hogy ma egy piros-pink-fekete színű kockás inget vettem fel, egy zöldes színű nadrággal és a kék Conversemmel. Eszter egy ejtett vállú fehér pólót húzott magára, amire rá volt nyomtatva a fiúk képe.
A próba után egyből engedték be az embereket és a lelátók sorai pár percen belül megteltek. Mi is elfoglaltuk a helyünket, ami az első sor 9-es és 10-es számú széke volt, ami pont a lépcső mellett helyezkedett el. Az egész arénában a sikítozás lett úrrá. A koncert kezdetén lejátszottak egy kisfilmet , majd amikor vége lett, a fiúk már a színpadon is voltak.Jól elterelték mindenki figyelmét. Először a Stand Up-ot adták elő ami remekül megadta a hangulatot. Be kell, hogy valljam, nagyon hiányoztak. Liam is. Az amikor átölelt és az én szívem annyira dobogott, hogy attól féltem, hogy meghallja, de mindez a múlté. Ha ő boldog Daniellel, akkor nekem is annak kell lennem. Na, most kicsit eltértem a tárgytól. Szóval, a második dal amit előadtak az az I Want volt,azután jött a Little Things és a Live While We're Young.A LWWY allat viszont 
Liam észrevett és le sem vette rólam a szemét. Talán hülyén nézek ki?
Eddig teljes mértékben tetszett a koncert, de ezután nagyon furcsa és egyben nagyon jó dolog történt. Elkezdődött a More Than This és én egyszerűen elkezdtem sírni. Rendben, ez így tényleg hülyén hangzik, de abban a pillanatban összetörtem. Liam ott állt a színpadon és énekelt, Danielle pedig biztosan valahol a színfalak mögött van Eleanorral.
-Kicsit kimegyek levegőzni, rendben?-szóltam oda Eszternek, aki csak bólintott és nézte tovább a műsort. Felpattantam és felmentem a lépcsőn, egyenesen a kijárat felé, amikor egy biztonsági őr megállított.
-Bocsánat Kisasszony, de nem engedhetem ki!- mondta sajnálkozva az őr és utána a színpad felé bökött. En megfordultam és nagy meglepetésemre Liam leugrott a színpadról és egyenesen felém tartott. A sorokat elállták az őrök, nehogy utána jöjjenek. Most ezzel mit akar ez a fiú? Így is eléggé sírtam, de most már zokogtam.Dühös voltam rá, mert elhagyott egy másik lányért. Még mindig énekelt, aztán vége lett a számnak.
-Petra-emelte a kezéhez a mikrofont- akármit is szól ehhez bárki, de én...én szeretlek!
-Hát ezt miért nem mondod a barátnődnek?
-Éppen neki mondom.
-Nagyon tévedsz! Én nem vagyok a barátnőd!
-Ugyan már! Nincs semmi és Danielle között- ahogy ezeket a sorokat kimondta, a közönség nagyon meglepődött- Hidd el, mert tényleg nincs semmi. Nem akarom miatta elveszíteni a szerelmemet!
Itt egy kicsit magamhoz tértem és teljesen ledöbbentem.
-Tényleg nincs semmi köztetek?-kérdeztem megsemmisülve, de erre ő úgy reagált, hogy magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt.Abban a pillanatban, jöttem rá, hogy csak most vagyok én teljes egészében. Ha ő nincs, akkor az életem egy feketelyuk.Csak akkor eszméltünk fel, amikor a közönség fütyülni kezdett. Ekkor engedtük el egymást és én visszafutottam a helyemre és a koncert folytatódott.
-Úristen! A barátnőm barátja Liam Payne! És nézd-tolta Eszter elém a fényképezőjét, melyen megörökítette a csókunkat.
*
A koncert végén a V.I.P kártyáinkkal bementünk a fiúkhoz és én egyenesen Liamhez rohantam és ő felemelt a levegőbe.
-Ugye, tudod, hogy hiányoztál?-kérdeztem.
-Te jobban nekem! És milyen volt a koncert-kérdezte miközben letett.
-Fantasztikus!És hallottam az új albumot-váltottam kicsit a témán.
-Igen?-tudakolta sunyi mosollyal.
-És nagyon tetszett. Találd ki mi a kedvenc számom!
-Huhh, ez nagyon nehéz lesz... Talán a Rock Me?-kérdezte nevetve.
-Ne hülyülj!-böktem vállon-Tudod, hogy a Summer Love.
-Rendben. Megyünk az öltözőbe? Nagyon átszeretnék végre öltözni.
-Persze!-vágtam rá és elindultunk kézenfogva az öltöző felé, ahhol a fiúkat találtuk és Esztert.
-Ó-rohantam oda a barátnőm mellé-Fiúk ő itt Eszter a barátnőm.
-Igen, már bemutatkozott-mondta Louis.
-Szóval, Viki nem tudott eljönni, ezért odadta neki a jegyét.
-Tényleg?-lepődött meg nagyon Zayn.
-Szia Eszter!-lépett oda Harry és kezet fogott vele. Öhm.. kicsit fura volt, mert a fiúk szoktak kezet fogni, de Harry mindig is fura volt. Bár Eszter majd' elolvadt. Ezalatt a barátom átöltözött és kicsit kimentünk beszélgetni... úgy mindenről ami eddig velünk eddig.
-És hol leszel karácsonykor?-kérdeztem.
-Hát az ünnepeket a családommal szeretném tölteni, de Szilveszterkor a szerelmemmel szeretnék lenni.
-Tényleg?-örültem meg a hírnek- Akkor gyere hozzánk! Anyuék biztosan nem bánják!
-Rendben!Megbeszéltük.
Amikor mentük vissza az öltözőbe senkit sem találtunk bent csak Harryt és Esztert akik éppen..éppen..MEGCSÓKOLTÁK EGYMÁST!
-Ó te jó ég!

6 megjegyzés: