2013. január 19., szombat

I.kötet. 11.fejezet~Váratlan meglepetések

Hát igen.A mai a nap nem a legjobb napok egyike volt.Sőt.A legrosszabbak legrosszabbika. Na, de kezdek mindent az elejétől.Ugye a fiúk meghívtak minket Liverpoolba, ahol nagy koncertjük volt este.Nagyon izgatott voltam.Egy kis késésben voltunk,mert ugye Liam-mel elaludtunk a pikniken és a többiek reggel találtak meg. Amikor hazajöttünk és letusoltam és már pakoltam is be a cuccaimat egy kisebb táskába, mivel a turnébuszon fogunk aludni.
-Liverpoolba megyüüüüünk! Liverpoolba megyüüüüünk! Liverpoolba megyüüüüünk!-énekeltem és ugráltam egyszerre és Viki éppen le akart fogni, mert már biztosan nagyon unta, hogy itt sikítozom.
-Igen, de ha nem haladsz akkor itt hagyunk! -mondta mire végre lenyugodtam.
-De milyen jó lesz már.Láthatjuk a fiúkat koncert közben és hát biztosan sokáig maradunk, mert még autogram írás meg fényképezkedés is lesz velük…..És tudod… én…
-Igen?-kérdezte Viki-Mi én??Mondjad!!!
-Én mindig félek, hogy Liam meglát egy csinosabb rajongót..és..érted-huppantam le a kanapéra.
-Igen, értem. Tudod -ült le mellém- én is rettegek ettől, de bízom Harry-ben.Tudom, hogy te is bízol Liam-ben. Hidd el nem fog találni mást.
-Köszönöm-öleltem át-Tudod én még mindig örülök, hogy unokatestvérek vagyunk.
-Miért szerinted én nem?-nézett rám kérdőn.
-Deeee!!!-mondtam neki.
*
A fiúk délután fél egykor kint vártak a szálloda előtt a kisbusszal, ami elég nagy feltűnést keltett, ezért rengeteg lány rohamozott meg minket.Illetve őket..Viki és én minden lányt szemmel tartottunk, egytől egyig.Amikor minden lány elment mi be is szállhattunk és már indulhattunk is Liverpoolba.
-A koncert mettől meddig fog tartani?-kérdeztem Louistól.
-Hát este 10-től kezdődig, de hogy meddig tart az nem rajtunk múlik-mondta.Értem én.Attól függ, hogy hányan állnak sorba, csak azért, hogy találkozhassanak velük.
-Értem.Milyen számokat fogtok énekelni?
-Hát… a Live while we’re young-gal kezdünk utána a What makes you beautiful jön…aztán….Mi jön a What makes you beautiful után?-kérdezte meg Harry-től.
-A Live while’re young -mondta Harry majd visszafordult és beszélgetett tovább a többiekkel.
-De nem!!Az az elsőő -mondta Louis neki.
-Nem!A Little Things az első!-kezdtek vitába.Louis is és Harry is felállt és ott kiabáltak egymással.
-FIÚK!!!-ordította el magát a menedzserük- A What makes you beautiful az első!Mondtam, hogy olvassátok el a koncert menetrendes papírját!
-Én elolvastam, de el is felejtettem-mondta louis.
-Én azt sem tudom, hogy hol van-felelte Harry.
-Na mindegy.Lányok, ti majd hol alszotok?-fordult felénk.
-Hoztunk felfújható matracot-mondta Viki.
-Rendben!Csak azt kérem, hogy a koncert után ne nagyon maradjatok, majd fent éjjel, oké?
-Persze.Gondoltuk-válaszoltam mosolyogva.
Még egy darabig beszélgettünk amikor nagy kiáltásra lettünk figyelmesek.A sofőr üvöltözött.Nagyon gyorsan odarohantunk és amikor odaértünk mi is sikítani kezdtünk.Egy nagy teherautó száguldott egyenesen felénk.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ -kiáltottuk, majd Liam átölelt és többre nem is emlékeztem.
*
Amikor felébredtem eléggé fájt a fejem és azt sem tudtam, hogy hol vagyok.Egy helyiségben találtam magamat, ami erősen egy kórházra emlékeztetett.Amikor felültem és körülnéztem megláttam a barátnőmet,aki a velem szemben lévő ágyban feküdt.Odapattantam hozzá, mire akkorát ordítottam, hogy felkapta a fejét, én pedig elestem.A lábam nagyon sajgott, rá sem bírtam állni.Viki megpróbált felkelni, de nem tudott.Kiderült, hogy eltört a bordája.
-Te mikor ébredtél fel?-néztem rá.
-Körülbelül 5 perce, de látom te is.
-Mi történt?Miért nem emlékszem semmire?
-Nem tudom.Arra emlékszem, hogy a koncertre tartottunk a fiúkkal, de utána minden homályos-mondta.
-Tényleg.Ők hol vannak?-mondtam, majd mindketten kibotorkáltunk a folyosóra.Egy nővér, amint meglátott minket, vissza is küldött, de mi nem hagytuk magunkat.
-Nem érti, hogy látnom kell Harry-t?-kérdezte Viki idegesen.
-Igen, megértem, de még most ébredtek, fel.Kérem menjenek vissza.
-Kérem mondja, meg hogy hol vannak.
A nővér biccentett, amolyan kövessetek mozgással.Beültetett minket két tolókocsiba és elkísért minket egy szobáig, ahol a fiúkat találtuk.Még csak Louis és Harry volt ébren a többiek még nem.

-Öhmm..hello -mondta Louis.
-Mi történt?-kérdeztem, majd leültem egy üres székre, mert a lábam sajgott.
-Hát….Egy kamionos ittas állapotban a busznak csapódott, ezért le kellett mondanunk elég sok koncertet, díjátadót….És a címlapon virítunk…De amúgy veletek mizu?
-Azt hiszem eltört a lábam, Vikinek pedig a bordája-mondtam, majd Vikire mutattam. Harry-nek több se kellett úgy felpattant, hogy nem is látszott rajta, hogy nemrég ébredt.Odament Vikihez és átölelte.

VIKI SZEMSZÖGE:
Már bent voltunk a fiúknál a kórteremben ahol elmeséltük, hogy velünk mi történt. Louis és Harry ébren volt.Liam és Zayn még aludt, de nem tudtuk, hol van Niall.Petra elmondta, hogy nekem eltört a bordám mire a szerelmem mellém is termett majd megölelt.Kicsit fájt is ezt jeleztem egy szisszenéssel mire ilyedten rám nézett.
-Harry a törött bördám szorongattad. De nem haragszom. -majd nehez magamhoz húztam és megcsókóltam. Szép lassan mindenki felébredt.Már vagy 2 órája voltunk bent. Mindenkinek elmondtuk, hogy mi van velünk.Zayn is megölelt és adott egy puszit majd ott ült mellettem.Azóta mi már nagyon közel kerültünk egymáshoz.Szeretem azt a szőke tincses fiúcskát is.De csak úgy mint bátyám.Én mindig is egyke voltam és mindig egy bátyról álmodoztam.Ezt Zayn-nek is elmondtam és azóta úgy hív, hogy hugi.Így már nem érzem magam olyan egyedül.Igaz Petra mindig velem volt, de akkor még nem tudtuk amit most. És még most is csak unokatesók avgyunk.Aminek örülök,de attól én még egyedül maradtam.Éppen arról beszéltünk, hogy mikor mehetünk haza amikor kopogtak az ajtón. Egy magas hullámos hajú lány futott be majd rögtön Louis-hoz rohant és megcsókolta. Vagy 5 percig ölelgették egymást mire a lány a teremben lévő összes fiút megölelte és megpuszilta és váltottak pár szót.
-Lányok Ő itt Eleanor, Louis barátnője. -mondta Harry
-Ahha oké és Ő miért nem tud bemutatkozni? -kérdeztem vissza
-Bocsánat azt hittem ismertek. Véglis az ilyen fanatikusok mint Ti akik ide is be tudtatok szökni kívülről fujják a fiúk életét. -Válaszolt Eleanor.
-Már megbocsáss, de honnan veszed hogy én fanatikus vagyok? Úgy nézek Én ki? Meg talán azért köszönni kéne. -mondtam
-De hát Tiakkor nem…..-nem tudta befejezni mert a szavába vágtam.
-Képzeld nem vagyunk Directionerek. Nem vagyunk holmi őrült lányok akik még a korházba is képesek bejjöni csak, hogy lássák a fiúkat.És tudod ez ily…-és itt nem tudtam befejezni mert Zayn a szavamba vágott
-Nyugi hugii.Nem kell felkapni a vizet.
-De most ok nélkül vádolgat….de az kicsit sem lenne fura, hogy ti csak úgy türtök minket mint bizonyos fanatikusokat.Szerintem nem ülnének ilyen nyugodtan itt velünk ha idegenek lennénk nem? -utolsó mondatom Eleanor-nak címeztem.
-Igazad van bocsánat, de akkor szabad megtudnom kik vagytok?
-Képzeld Én Harry barátnője vagyok és Vikinek hívnak.Ő itt Petra -mutattam a szoba sarkában helyet foglaló barátbőmre. -Ő Liam barátnője. És nem belopóztunk hanem amikor a busz balesetett szenvedett Mi is benne voltunk, mert elkísértük volna a fiúkat a koncertre. Amikor felébredtünk átjöttünk.Ez megfelel arra, hogy kik vagyunk? -kérdeztem már kicsit unottan. -És már a fél világ tudja, hogy a nyár elején ismertük meg a fiúkat. Ha Loui barátnője vagy neked nem kéne tudni? -kérdeztem,de már kopogtak is az ajtón.Egy orvos volt.
-Önök Niall James Horan hozzátartozói? -orvos.
-Igen! -vágtuk rá egyszerre
-Akkor sajnálattal kell közölnöm, hogy kómába van és kérdéses, hogy mikor ébred fel. A balesetnél annyira beverte a fejét, hogy kómába zuhant.Az is lehet, hogy napok esetleg hetek múlva kel fel de az is megeshet, hogy hónapok múlva. -az orvos elhagyta a termet és síri csönd volt az egész szobában.Miért nem lehet egy normális nyarunk? Ezen filóztam amikor Eleanor felszólalt.
-Kértek valamit? Szívesen elszaladok a boltba.Ja és lányok. Tényleg nagyon sajnálom de Alaszkában voltam és nem éppen Tv nézéssel töltöttem az időt.De akkor elmondom, hogy Eleanor Calder vagyok. Louis barátnője.És örülök, hogy megismerhetlek titeket.Remélem nem leszünk haragban.
-Hát persze, hogy nem.És kérlek nézd el Vikinek ezt a kis kiborulását. -mondta Petra majd megölelte.
-Na szép…legalább úgy beszélj ki, hogyha nem vagyok itt. -mondtam, majd kinyitottam az ajtót és vissza ˝gurultam˝ a saját kórtermünkbe.Őszintén szólva nekem ez az Eleanor nem a legszimpibb.

*

Már két hete bent vagyunk a kórházba.Augusztus eleje pontosabban harmadika van.Már csak egy hónapom van hátra a suliig.Én azóta rendes beszélő viszonyba kezdtem Eleanor-ral. Niall még mindig kómában van.A fiúkat már haza engedték (már akinek nem volt nagy baja) mi Petrával csak ma indulunk.Reggel még bejött az orvos, hogy elmondja mit csinláhatunk és mit nem. Szépen lassan összepakoltam azt a kevéske cuccomat majd elindultunk ki. Elköszöntünk a recepción is meg odaadtunk valamilyen papírokat amire Petrának adtak olyan botokat amire támaszkodhat a törött lába miatt.Éppen csak kiléptünk a korház ajtaján nagy sikítást hallottunk és ezernyi vaku villanása égette a szemem. Az a négy fiú ott állt a lány sereg előtt és amint megláttak minekt oda is rohantak.Liam felkapta Petrát és a ˝botjait˝ Loui kezébe dobta. Harry odajött hozzám és megcsókolt.Majd megölelt a lányok meg csak sikítoztak. Zayn is odajött megölelt adott puszit. Óvatosan lementem a lépcsőn és beültettek egy nagy fekete kocsiba, majd hazamentünk. Pontosabban a Hotelba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése