2013. május 1., szerda

II.kötet~1. rész~Ennél rosszabb már nem lehet

 Sziasztoook :D Hát, visszatértünk. Nem is tudom, hogy mit mondjak. Talán a köszönöm a legjobb szó. Köszönöm, hogy eddig olvastátok a blogot és támogattatok minket. Köszönjük a több, mint 11,900 oldalmegtekintést és a 13 rendszeres olvasót :) Remélem velünk maradtok ebben az új II.kötetben is :) Jó olvasást és a hibákat légyszíves nézzétek el nekem :P
xxPetra

Hol is kezdjem? Liam elvitt engem vacsorázni, mert már nagyon régen mentünk el bárhová is kettesben. Bár most sem voltunk egyedül, mert a paparazzik nem hagytak minket békén. Bárhová megyünk nekik, bármit teszünk ők követnek. Bezzeg amikor jól jönnének sehol nem találjuk őket, de ezt majd később.
A vacsora után vissza is mentünk a hotelba, mert mindketten nagyon fáradtak voltunk. Kinyitottuk a szobánk ajtaját, az ágyhoz sétáltunk és szabályosan beledőltünk. Ez jó is lenne, ha nem két oldalról tettük volna, mert így lefejeltük egymást.
-Áu!-dörzsöltem meg a fejemet.
-Jól vagy?-kérdezte.
-Persze! Nincs emlékezetkiesésem, ha erre akartál utalni.
-Dehogy! Csak azért kérdeztem, mert van egy kis dudor a fejeden-mondta Liam, mire a odakaptam a kezem.
-Ajj, ne már! Az egyébként is nagy fejemre már csak egy dudor hiányzott!-jajgattam, mire a barátom magához ölelt az ágyon.
-A fejed pont tökéletes-suttogta a fülembe-Pont, mint te.
Erre csak elmosolyodtam és belefúrtam az arcomat a mellkasába. belélegeztem az illatát és élveztem a pillanatot.

*

Elég későn ébredtem, mert tegnap este még beszélgettünk Liammel. Mindenkit a konyhában találtam kivéve Vikiéket, mert ők még a koncerten voltak. Illetve megnéztem, hogy mennyi az idő és már nemsokára hazaérnek. Komolyan hogy aludhattam ennyit? Vagy átfogalmazom a kérdést. Hogy nem kelthettek fel a többiek?
-Jó reggelt!-pattant mellém Harry- Azaz Jó délutánt!
-Ja, igen. Köszi az ébresztést.
-Jó, de tegnap láttam rajtad, hogy nagyon fáradt vagy-szólt közbe a barátom.
-Igen, de.....-próbáltam befejezni a mondatot, de egy lövést hallottam meg elég közelről, amitől ösztönösen összerezzentem. Mindenki riadtan összenézett, mire az ajtóhoz futottam. Kicsaptam, mire megpillantottam Vikit és Zayn, mögöttük egy férfivel a kezében egy pisztollyal. Automatikusan mindhárman a folyosó másik végébe futottunk. A férfi egy darabig követett, de aztán átfutott valami a szemén. Gonosz mosolyt láttam meg az arcán, mire visszafordult. Én lélegezni is alig bírtam, de ez csak fokozódott, amikor berontott a többiekhez, ahonnan kijöttem. Csak sikításokat hallottam, ezért óvatosan az ajtónkhoz álltam és benéztem rajta. Elfogták őket. Már éppen le akartam ütni a férfit, mire Liam észrevett és azt suttogta, hogy meneküljek. Én megráztam a fejemet, mire ő szomorúan biccentett a fejével, hogy induljak. Rendben. Tényleg nem tudtam volna leütni a férfit, mert jobban benéztem a helyiségbe és megláttam két társát. Liam nem bírta tovább és elkiáltotta magát.
-Fuss már!-erre mindenki rám nézett én pedig nehéz szívvel elfutottam. Ott kellett hagynom a többieket. Várjunk csak! Viki és Zayn itt van a folyosón.
-Mi történt?-futott oda Viki, mögötte Zayn.
-Bent...-próbáltam elmagyarázni, de elsírtam magam.
-Mi történt? Mi a baj?-nézett rám ijedten Zayn is, mire a két segéd megjelent az ajtóban.
-Az történt!-mutattam a két nagydarab, fekete ruhás emberre-Futás!
-De mi ez az egész?-lihegte mögöttem az unokatesóm.
A két férfi egészen addig üldözött, amíg én meg nem torpantam és be nem bújtam az asztal alá.
-Mi az?-kérdezte idegesen Zayn, és Vikivel együtt bemásztak hozzám.
-A két férfi arra hajt, hogy sarokba szorítson minket-suttogtam.
-És? Az jobb, hogy ide bebújtunk és bármikor ránk találhatnak?
-Nem..Csak egy mód van, hogy kijussunk innen -sütöttem le a szememet, majd amikor újra kinyitottam két értetlen szempár nézett rám-az ablak-suttogtam annyira halkan, hogy még én magam is aig hallottam.
-Mii? Nem!-háborodott fel Zayn.
-Pszt!Még meghallják! -tapasztotta barátja szájára a kezét Viki.
-De nem fogok kiugrani az ablakon!
-Figyelj-kezdtem-Tudom, hogy ez az egész ijesztő. Valójában nem is tudom, hogy féltem-e valaha ennyire, de most vagy kiugrunk azon az ablakon és reméljük a legjobbakat, vagy hagyjuk, hogy az a két állat elkapjon minket.
-De...Ha kiugrunk....-törölt le az arcáról egy könnycseppet az unokatesóm -Mi azt túléljük? -na igen. Kimondva borzasztóbban hangzik. Még sohasem gondolkoztam el azon, hogy hogy fogok meghalni. Mint mindenki, most inkább egy békés, gyors halált kívánnék magamnak. Mondjuk alvás közben. Az fájdalom mentes.
A nem túl gyönyörű gondolatsorom kellőképpen megijesztett, így már én sem voltam biztos a dolgomban. Ezen már csak ez súlyosbított, hogy eszembe jutott Liam. Megkötve,elfogva a hotelszobában. Még ebben a nehéz helyzetben is inkább velem foglalkozott..hogy én megmeneküljek. Ő az, aki tényleg szeret. És ezt nem csak szavakkal mutatja ki, hanem tettekkel is. Igazából csak most döbbentem rá...hogy jobb barátot még csak nem is kívánhattam volna.
-Petra! Petra! Pszt! Petra!-csettintgetett halkan Zayn az arcom előtt, mire feleszméltem.
-Bocsi, csak elgondolkoztam...
-Tudom... Ez nehéz helyzet, de igazad van. Az ablak az egyetlen esélyünk. Kiugrunk és szólunk a rendőrségnek.....Csak, hogy tudjátok, akármi is lesz..én örülök, hogy megismertelek titeket. Csodálatos lányok vagytok!-mondta, mire egy könnycsepp szökött a szemembe. Ezt persze ezer követte-Figyeljetek! Háromra az ablak felé  futunk, rendben?
-Re-rendben-dadogtam remegve. vettünk e3gy mély lélegzetet és Zayn elkezdett számolni.
-Egy.....kettő....kettő és fél..Há-három!-mondta ki félve, mire az asztalt felborítva, lélekszakadva rohantunk az ablakhoz.
-Ki ugrik először?-tűnődött Viki. A két férfi mögöttünk termett, ezért úgy gondoltam, hogy ara nincs idő, hogy mindenki egyesével ugorjon. Átkaroltam mindkettőjüket és együtt ugrottunk ki a legfelső,rémisztően magas emeletről.

6 megjegyzés:

  1. Olyan rövid lett!! :((( Mikor lesz kövii??? :D <3<3<3<3<3<3<3<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó. Imádom :D annyira vártam már <3 gyorsan kövit

    VálaszTörlés
  3. Ajjjj mért pont most....siess a köviveeeel!!*-*-*-*-

    VálaszTörlés
  4. ajjj... ez nagyoooon durva... siess!!! <3 <3 <3 :)
    xxx

    VálaszTörlés
  5. Azt a rohadt :O Ez eszméletlenül jóóóóó <3 Csak lenne már új rész :D <3

    VálaszTörlés
  6. Haladjatok^^ Imádom ^^

    VálaszTörlés